سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازار آجیل در اسپانیا: وضعیت و روند

 

آیا می خواهید از وضعیت فعلی بازار آجیل در اسپانیا مطلع شوید؟ آیا می دانید همه گیری کووید-19 تا چه حد بر مصرف آجیل در سراسر کشور تأثیر گذاشته است؟ آیا دوست دارید آخرین نوآوری های این صنعت را بدانید؟ در این مقاله، نتایج اصلی حاصل از آخرین گزارش‌های Alimarket در مورد بخش خشکبار را بررسی می‌کنیم. یادداشت بردار. خرید اینترنتی آجیل

 

 

 

 

 

تحکیم و رشد بازار آجیل در اسپانیا

بخش آجیل همچنان به تحکیم رشد خود و برجسته کردن تحول مثبت خود ادامه می دهد، وضعیتی که همچنان تعداد زیادی از شرکت ها و اپراتورها را در خرده فروشی، خدمات غذایی یا بازار فوری جذب می کند.

 

 

 

اگر به عواملی مانند ویژگی‌های سالم این محصولات یا سهولت تطبیق آن‌ها با لحظات جدید مصرف نگاه کنیم، متوجه می‌شویم که چگونه باعث رشد این بازار و نوآوری در استفاده از این محصولات در بسیاری از شرکت‌ها و شرکت‌ها می‌شوند. بخش های صنعت.صنایع غذایی.

 

 

 

به طور خاص، این بخش در حال حاضر بیش از 110 هزار تن با فروش بیش از یک میلیارد یورو و ارزش بازار بالای 2600 میلیون تن جابجا می شود. علاوه بر این، روند سال‌های اخیر رشد قابل‌توجهی را هم در ارزش و هم در حجم، چه در مصرف خانگی و چه در بازارهای هورکا و تکانه نشان می‌دهد.

 

 

 

 

 

وضعیت فعلی کشت آجیل در اسپانیا چگونه است؟

بر اساس داده های وزارت کشاورزی، شیلات و غذا، کشت آجیل در اسپانیا از نظر تولید روند صعودی خود را حفظ می کند که انگیزه آن افزایش تقاضای ملی و بین المللی به ویژه اتحادیه اروپا است. خرید آنلاین آجیل

 

 

 

درصد کشت در هر میوه خشک

 

درخت بادام: 87%

پسته: 7 درصد

فندق: 2%

خرنوب: 2%

شاه بلوط: 1?

گردو: 1%

از بین همه آنها رشد پسته خودنمایی می کند که در سالهای اخیر 30 درصد رشد سطحی داشته است.

 

 

 

 

 

مصرف آجیل در خانه های اسپانیایی چقدر است؟

بر اساس داده های MAPA، تصویر فعلی مصرف آجیل در خانه های اسپانیایی به شرح زیر است:

 

گردو: 32361 تن

مجموعه: 16842 تن

بادام زمینی: 16826 تن

بادام: 12930 تن

پسته: 10323 تن

فندق: 3664 تن

شاه بلوط: 161 تن

سایرین: 83317 تن