سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازار لوازم جانبی موبایل در جهان

10 نوع سوال برتر برای استفاده در نظرسنجی لوازم جانبی گوشی های موبایلی

نظرسنجی های قابل حمل

10 نوع سوال برتر برای استفاده در نظرسنجی‌های موبایلی بیشتر و بیشتر در حوزه نظرسنجی آماری، شاهد الگوی در حال گسترش پاسخ‌دهندگان هستیم تا با استفاده از تلفن‌های همراه خود، نظرات قابل حمل را دریافت کنند. اطلاعات مرکز تحقیقات پیو نشان می دهد که تا ژانویه 2014، 58 درصد از بزرگسالان آمریکایی ادعا کردند تلفن همراه دارند و 42 درصد از بزرگسالان آمریکایی یک رایانه شخصی تبلت دارند. در مجموع، با فرض اینکه افراد بیشتری دارای تلفن همراه هستند، و افراد بیشتری در حال انجام مطالعات همه جانبه در مورد تلفن های همراه هستند، چه نوع سوالی می تواند بهترین بینش را در مورد تلفن همراه ایجاد کند؟ لوازم جانبی گوشی

 

خیلی خوشحالم که پرسیدی!

 

در اینجا خلاصه ای از 10 نوع پرسش اصلی برای شما آورده شده است  فروشگاه لوازم جانبی موبایل اصفهان تا از آنها برای مروری استفاده کنید که به صراحت برای یک پاسخگوی همه کاره در نظر گرفته شده است. انواع درخواست‌ها بدون درخواست خاصی ثبت می‌شوند، و هر کدام یک تصویری از نحوه نمایش درخواست در تلفن همراه دارند، که مطالعه را از طریق برنامه تلفن من انجام می‌دهد.

 

1. سوال اسلایدر. این پرس و جو از بهترین صفحه نمایش های لمسی در تلفن های همراه و تبلت ها استفاده می کند، در حالی که مزیت بیشتری از ارائه داده های رتبه بندی دقیق تر از مقیاس معمولی 5 یا 7 امتیازی می دهد.

 

بررسی های قابل حمل

 

2. سوال نقشه. این یکی دیگر از پرس و جوهای باورنکردنی است که یک برخورد قابل حمل را فوق العاده می کند. با استفاده از اکثر قابلیت‌های فشردن و بزرگ‌نمایی محلی صفحه لمسی، برای پاسخ‌دهنده آسان است که بزرگ‌نمایی کند و منطقه‌ای را که می‌خواهد انتخاب کند مشخص کند. لوازم جانبی گوشی

 

مطالعه قابل حمل

 

3. کشویی. من این را روی تلفن همراهم امتحان کردم و روشی را که انتخاب های کشویی به یک صفحه پرش متفاوت تبدیل شد که می توانستم بدون کشش زیاد از آن یک چیز را انتخاب کنم، گرامی داشتم.

 

اسکرین شات_2014-11-04-16-03-38 لوازم جانبی موبایل

 

4. کشیدن و رها کردن سفارش. یک بار دیگر، صفحه نمایش های لمسی برای این نوع سوال ها لوازم جانبی گوشی باورنکردنی هستند. این تکنیک برای درخواست در سوال رتبه بندی مورد پسند است که از پاسخ دهنده می خواهد که یک عدد را در فیلد مرتب کند تا موقعیت تمایل خود را برای خلاصه ای از چیزها نشان دهد. فوق العاده برای بررسی های قابل حمل.

https://esfahantel.com/