سفارش تبلیغ
صبا ویژن

محافظ صفحه نمایش شیشه ای آیفون: 3 ویژگی که باید داشته باشد

کسب و کار، علم و فناوری چرا به محافظ صفحه نمایش شیشه ای برای آیفون خود گلس گوشی نیاز دارید؟ خوب، به iPhone 5s من نگاه کنید و به من بگویید، آیا دوست ندارید که فقط بیرون بروید و محافظ صفحه نمایش شیشه ای آیفون را برای گوشی با ارزش خود بخرید. من همیشه در مورد جایی که گوشیم را نگه می دارم محتاط هستم، قاب موبایل و شیشه سکوریت می پوشیدم، اما ماه ها هیچ اتفاقی نیفتاد. الان، درست زمانی که می خواستم آیفون 5 اس خود را با آیفون 6 اس تعویض کنم، به طور تصادفی گوشیم افتاد و نتیجه این شد. چقدر دلم می خواست محافظ شیشه سکوریت را از گوشیم جدا نکرده بودم. اولین کاری که من درست بعد از شکستگی صفحه نمایش انجام دادم، سفارش آنلاین محافظ شیشه سکوریت بود. محافظ صفحه نمایش شیشه ای دارای سطح بالایی از محافظت است. محافظ صفحه نمایش شیشه ای آیفون نه تنها از صفحه نمایش در برابر خط و خش محافظت می کند، بلکه تضمین می کند باطری گوشی که می توانید از صفحه نمایش در برابر شکستن محافظت کنید. با معرفی آیفون 6، نیاز به شیشه سکوریت به دلیل چسبندگی ضعیف گوشی تشدید شده است. مدل‌های اولیه آیفون دارای روکش فلزی هستند، بنابراین چسبندگی آن خوب بود، اما با قاب‌های موبایل آیفون 6، مطمئناً در نگه‌داشتن آن با مشکل مواجه خواهید شد. لحظه‌ای که تلفن به‌طور تصادفی روی صفحه‌اش می‌افتد و شما آن را با ترسی قطعی در ذهن برمی‌دارید که صفحه نمایش باید شکسته باشد، چیزی است که هیچ‌کس نمی‌خواهد شاهد آن باشد. علاوه بر این، خرید جایگزینی برای صفحه نمایش آیفون شما بخش بزرگی از حقوق شما را می گیرد.

گلس های گوشی موبایل

و خرید یک جعلی یا یک کپی از صفحه نمایش ممکن است برای گوشی شما خوب باشد یا نباشد. محافظ صفحه نمایش گوشی دوستی داشتم که یک صفحه نمایش تقلبی برای آیفونش خرید، درست بعد از آن، صفحه نمایش خیلی گرم می شد، آویزان می شد که برای یک کاربر آیفون بسیار غیرعادی است و گاهی اوقات لمس کار نمی کند. بهترین راه برای جلوگیری از این وضعیت، خرید محافظ صفحه نمایش شیشه سکوریت شده آیفون است که معیاری را که یک شیشه سکوریت باید باید داشته باشد، داشته باشد تا بر عملکرد صفحه نمایش تأثیر منفی نگذارد. در اینجا سه ??ویژگی وجود دارد که یک شیشه سکوریت باید داشته باشد: 1. ضخامت آن نباید بیش از 0.3 میلی متر باشد. باطری گوشی یک شیشه سکوریت با ضخامت بیش از 0.3 میلی متر باعث می شود صفحه نمایش کمتر به لمس پاسخ دهد. 2. بین محافظ شیشه سکوریت و صفحه نمایش نباید شکاف هوا و حباب وجود داشته باشد. همچنین به همین دلیل است که محافظ های صفحه پلاستیکی بر محافظ های شیشه ای ترجیح داده نمی شوند، زیرا احتمال شکاف هوا و تشکیل حباب با پلاستیک بیشتر است. از آنجایی که شیشه سفت است. به راحتی روی نمایشگر می نشیند. 3. شیشه سکوریت شده باید رسانای الکتریکی باشد زیرا اگر اینطور نباشد چگونه به لمس پاسخ می دهد. این سه ویژگی در اکثر حفاظ های شیشه سکوریت با کیفیت خوب وجود دارد. اگر آیفون 6s دارید، اکیداً به شما توصیه می‌کنم که اینها را در محافظ شیشه‌ای که می‌خرید بررسی کنید، زیرا حتی اگر یکی از این معیارها رعایت نشود، شیشه سکوریت روی واکنش‌پذیری صفحه تأثیر می‌گذارد که گلس موبایل تنها به این معنی است که شما نمی توانید از جذاب ترین ویژگی موجود در آیفون 6s یعنی لمس سه بعدی استفاده کنید. صفحه نمایش شیشه سکوریت در واقع شیشه سخت شده ای است که با فرآیندهای شیمیایی یا حرارتی چهار برابر قوی تر از شیشه معمولی ساخته شده است. پس از تغییر حرارتی خواص شیشه، شیشه سکوریت شده یا شیشه سخت شده با لایه های مختلف مانند فیلم PET، لایه سیلیس، پوشش اولئوفوبیک لایه بندی می شود تا مطمئن شوید  باطری گوشی که شیشه نه تنها از صفحه نمایش محافظت می کند بلکه از گوشی نیز دور نمی شود. به هر شکلی استفاده از محافظ صفحه نمایش شیشه ای سکوریت شده تضمین می کند که یک لایه بین صفحه نمایش خود و هر چیز دیگری قرار می دهید، به طوری که این محافظ صفحه نمایش شیشه ای است که اولین ضربه را از هر چیزی که می تواند به صفحه نمایش گوشی شما آسیب بزند یا خراب کند، وارد می کند.

 

https://esfahantel.com/product-category/%da%af%d9%84%d8%b3-%d9%85%d8%ad%d8%a7%d9%81%d8%b8-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4/