سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاور و نگهدای گوشی

استفاده قابل حمل در خرده فروشی خواربارفروشی: رفتار و فرضیات خریدار - نمای کلی

قابل حمل EN GRANDE DISTRIBUTION

تلفن های همراه اخیراً به یک بخش ضروری از روال معمول ما تبدیل قاب گوشی شده اند، برای انحراف، داده ها، مکاتبات و در هر صورت خرید.

 

علاوه بر این، استفاده از تلفن های همراه در خرید مواد غذایی در سال 2020، چه در فروشگاه ها و چه در وب، به طور اساسی افزایش یافته است:

 

در دسترس است، 30? از افراد فرانسوی با یک برنامه همه کاره Scan and Go خرید می کنند، تمرکز +20 در مقایسه با 2018.

در وب، 59 درصد از مشتریان غذاهای اولیه خود را از طریق تلفن همراه خود درخواست می کنند، تمرکز +24 در مقایسه با سال 2018. شارژر گوشی

انفجار کسب و کار آنلاین و حذف اجتماعی در فروشگاه ها علاوه بر این عواملی هستند که افزایش استفاده قابل حمل در خرده فروشی را روشن می کنند.

 

برای ارتباط کافی با این جمعیت، به عنوان یک خرده فروش یا برند FMCG، درک رفتار و مفروضات آنها ضروری است.

 

برای کمک به شما در این امر، ما ارقام حیاتی را از بخش موبایل مرور کلی گارد گوشی خود در مورد خریدار پیشرفته در خرده فروشی فروشگاه جمع آوری کرده ایم که با هریس اینتراکتیو اجرا می شود.

انواع کاور گوشی موبایل

– مشتری تلفن همراه در کسب و کار مبتنی بر وب: مشتری که خرید روزانه خود را از طریق وب انجام می دهد (فوق العاده و جمع آوری یا حمل و نقل خانگی) با استفاده از تلفن همراه خود.

 

- مشتری تلفن همراه در فروشگاه: مشتری که اقلام موجود در فروشگاه را با تلفن همراه خود از طریق برنامه قابل حمل Scan and Go فروشگاه بررسی می کند.

 

تکنیک: مطالعه انجام شده بر روی یک آزمون نماینده از 1705 فرد فرانسوی بالغ 18 سال و بالاتر، شامل 519 مشتری تلفن همراه تجاری آنلاین و 509 مشتری برنامه قابل حمل Scan and Go در فروشگاه. نظرسنجی به صورت آنلاین در اوت 2020 انجام شد.

https://esfahantel.com/product-category/%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/%da%af%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d9%88%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84/

 

مصرف کنندگانی که از موبایل خود برای خرید مواد غذایی خود استفاده می کنند چه کسانی هستند؟

با توجه به اینکه آنها در زندگی روزمره بسیار به تلفن همراه خود چسبیده اند، شگفت آور نیست که Millenials در میان مشتریانی که از تلفن همراه خود برای انجام خریدهای روزانه خود استفاده می کنند (از طریق خود فیلترینگ همه کاره در فروشگاه ها یا از طریق خود فیلترینگ همه کاره در فروشگاه ها یا فروشگاه ها) بسیار مورد توجه قرار می گیرند. در وب): 45? از مشتریان در محدوده 18 و 34 بالغ هستند، که 20 تمرکز بیشتر از جمعیت عادی فرانسوی است.

 

مصرف کنندگانی که از موبایل خود برای خرید مواد غذایی خود استفاده می کنند چه کسانی هستند؟

 

به هر حال، هزاره ها به هیچ وجه تنها بخش جمعیتی نیستند که قاب موبایل بیش از حد به آن پرداخته شده است. نگهبانان، افراد شاغل و افراد با سطوح بالاتر دستمزد علاوه بر این با تلفن همراه خود گرفته می شوند که برای دلایل کارآمد و اقامتی از آن استفاده می کنند.

 

در زمینه انتقال زمین‌شناسی، افرادی که از تلفن همراه خود برای خرید در فروشگاه‌های مواد غذایی استفاده می‌کنند، اساساً ساکنان شهری هستند که در مناطق شهری بزرگ زندگی می‌کنند: 51 درصد از آنها در مناطق شهری با بیش از 200000 نفر ساکن زندگی می‌کنند که در مقایسه با تمرکز 6+ است. مردم عادی فرانسوی شارژر گوشی

 

همچنین قابل توجه است که مشتریان برنامه های قابل حمل Scan and Go در فروشگاه در محلی پاریس بیش از حد مورد خطاب قرار می گیرند: 23? از مشتریان در منطقه پاریس زندگی می کنند که 5 تمرکز بیشتر از جمعیت عادی فرانسوی است.