سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی چند قلم از لوازم جانبی موبایل

Google Pixel Buds

صرف نظر از اینکه مشتری فعلی Google Pixel هستید یا قصد خرید Pixel 6 جدید را دارید، موبایل Pixel Buds باید در بالاترین نقطه لیست تزئینات شما باشد. این هدفون های از راه دور کیفیت صدای شگفت انگیزی را در یک کیس شارژ راحت ارائه می دهند. علاوه بر این، انرژی همکاری آن با Google Assistant عناصر مختلف دست آزاد را در نظر می گیرد. مشتریان می‌توانند به پیام‌ها واکنش نشان دهند، تصمیمات خود را حل کنند و گوگل بدون اینکه تلفن خود را از جیب خود بیرون بیاورد، به دنبال هر چیزی که نیاز دارند بگردد. Pixel Buds جدید از 139.00 دلار کانادا شروع می‌شود و تجربه شنیداری شما را به‌عنوان مشتری تلفن Pixel به‌طور باورنکردنی توسعه می‌دهد. با هزینه اندکی پایین تر، مستقیماً رقیب AirPods اپل است. با شروع از سال 2021، موبایل این یکی از شگفت‌انگیزترین امکانات جانبی تلفن همراه برای مشتریان اندروید و بهترین چیز برای مشتریان Google Pixel است.

قلم S سیستم

در صورت عدم استفاده از تلفن همراه گلکسی سامسونگ، قلم S می تواند ابزار شما را به سطح موبایل بالاتری برساند. قلم S به عنوان یک اشاره گر جمع و جور است که می تواند به طور مداوم بنویسد و روی ابزار شما بکشد. در صورت عدم استفاده از یک ابزار بزرگ مانند Galaxy Z Fold 3 5G، می توانید از یک قلم S سود بسیار زیادی ببرید. به جای استفاده از صفحه نمایش لمسی برای متن یا یادداشت برداری، می توانید به سرعت نوشتن را طوری بنویسید که انگار از یک صفحه یادداشت کوچک استفاده می کنید. علاوه بر این، با فرض اینکه شما یک عکاس مشتاق هستید، قلم S به شما این امکان را می دهد که به طور قطعی عکس های خود را پس از گرفتن عکس تغییر دهید. در نهایت، طرح های جدید یک دکمه کلیک را در پشت قلم ارائه می دهند. این دکمه دارای کاربرد بلوتوث است که عناصر مختلفی را با تلفن گلکسی شما باز می کند. جالب‌تر از همه، روی آن کلیک می‌شود تا از راه دور عکس بگیرید یا ضبط کنید. این یک گزینه فوق‌العاده در مقایسه با تنظیم تلفن و تنظیم ساعت دوربین ارائه می‌دهد. به طور کلی، قلم S یک زینت فوق‌العاده برای طرفداران گلکسی سامسونگ است که به دنبال ساده‌تر کردن موبایل زندگی خود هستند.

 

لوازم جانبی معروف موبایل که همه باید بخرند

در نهایت، ما باید به شمال از چند وسیله اضافی قابل حمل معروف که همه باید بخرند برویم. این تزیینات به طور موثر در دسترس هستند و می توانند توسط تولیدکنندگان خارجی با هزینه کم خریداری شوند. پیشنهاد می کنیم آنها را در یک فروشگاه فناوری جستجو کنید یا آنها را در وب درخواست کنید. در اینجا گزینه های ما برای تزئینات اساسی قابل حمل برای همه مشتریان تلفن همراه آمده است:

 

محافظ صفحه شیشه ای درمان شده

خرید محافظ صفحه نمایش شیشه ای درمان شده باید یکی از دغدغه های اصلی موبایل پس از خرید یک تلفن همراه جدید باشد. این لایه ظریف درست به صفحه نمایش شما می‌چسبد و از آن در برابر خرابی‌های وحشتناک و آسیب اثرات سنگین محافظت می‌کند. با فرض اینکه تلفن خود را رو به پایین بیاندازید، مدافع از شکستن صفحه نمایش شما جلوگیری می کند و شما را از یک میگرن غول پیکر نجات می دهد. این لایه‌های کوچک امنیتی یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های همه‌کاره و یک خرید اساسی هستند که توجه کمی به تلفنی که خریداری می‌کنید، دارند.

 

ایستادن

به عکاسی علاقه دارید؟ یک پایه برای تلفن همراه خود در نظر بگیرید. موبایل می‌دانیم که هیچ چیز تاسف‌آورتر از تخریب یک عکس ایده‌آل به دلیل دست‌های ناپایدار یا بدنه کج نیست. خوشبختانه، پایه‌های فشرده تلفن همراه در سراسر جهان برای جلوگیری از این مشکل ارائه می‌شوند. فقط تلفن خود را در پایه قرار دهید، عکس ایده آل را تنظیم کنید و آن را بگیرید. پایه‌ها نیز برای عکس‌های جمع‌آوری‌شده با برنامه‌ریزی دسته‌ای باورنکردنی هستند، و تضمین می‌کنند که می‌توانید از همه عزیزان خود در یک محفظه انفرادی عکس بگیرید.

 

PopSocket

به عنوان یکی از کم‌هزینه‌ترین و معروف‌ترین وسایل قابل حمل، PopSocket یک تزیین شگفت‌انگیز ساده است که می‌تواند زندگی شما را بسیار ساده‌تر کند. این نگهدارنده‌ها به پشت تلفن شما می‌چسبند و در هر نقطه‌ای که تصمیم بگیرید به بیرون می‌پرند. این کار شیب دادن یا قرار دادن تلفن خود را روی یک سطح ساده می کند. موبایل این تزئینات کوچک، تماشای فیلم یا ضبط‌شده با تلفن شما را بسیار ساده‌تر می‌کند و به ارائه یک تجربه بازی ایده‌آل کمک می‌کند. بسیار شبیه به دو مورد اضافی دیگر، اینها را می توان برای هر نوع تلفن همراه با هزینه معقول خریداری کرد.

 

پایان

همانطور که ممکن است بدیهی باشد، هیچ کمبودی از زواید همه کاره ارزشمند وجود ندارد. موبایل صرف نظر از اینکه از یک گجت آیفون یا اندروید استفاده می‌کنید، چند چیز و ابزار وجود دارد که می‌تواند با تلفن شما مطابقت داشته باشد تا زندگی شما را بسیار ساده‌تر کند. در حالی که ممکن است تمایل داشته باشید که چیزی را مستقیماً از تولید کننده تلفن خود بخرید، بهترین تجهیزات جانبی تلفن همراه توسط سازمان های خارجی با بخش کوچکی از هزینه ارائه می شود. با وجود این، هم ابزارهای اصلی و هم ابزارهای اصلی می توانند زندگی شما را بسیار ساده تر کنند و به شما این امکان را می دهند که بدون محدودیت در تلفن همراه خود سهیم شوید.

 

برای مشارکت بدون محدودیت در تلفن همراه خود، به یک چیدمان همه کاره نیاز دارید که بتوانید موبایل به آن وابسته باشید. هیچ کس نیازی به پرداخت بیش از حد برای اقدامات عظیم اطلاعاتی که هرگز از آنها استفاده نخواهد کرد، نیست. پس باز هم، ما نیز باید از فروتنی بیش از حد خودداری کنیم و ترتیبی را بخریم که به مسائل ما رسیدگی نمی کند. خوشبختانه، چیدمان قابل حمل Planhub نگاه کردن از طریق ابزار می تواند به سرعت طرح تلفن ایده آل شما را مشاهده کند. پس از پرداختن به چند پرسش ساده، مدیریت ما وب را فیلتر می کند و شما را با بهترین طرح های بی سیم قابل دسترسی آشنا می کند. در پی مشاهده طرح تلفن ایده آل خود، به اشتراک گذاری در بهترین تزیینات قابل حمل نزدیک به تلفن همراه خود توجه کنید!

https://esfahantel.com/