سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند نیروگاه جزر و مدی در جهان وجود دارد؟

علیرغم محدودیت های آنها، حداقل هشت نیروگاه اینورتر ال اس جزر و مدی در حال حاضر در حال بهره برداری هستند و پروژه های بیشتری در کانادا و بریتانیا در راه است. بیایید گشتی در بزرگترین ایستگاه های انرژی جزر و مدی جهان داشته باشیم تا ببینیم در عمل چگونه به نظر می رسند.

 

نیروگاه جزر و مد دریاچه سیهوا (کره جنوبی)

نیروگاه جزر و مد دریاچه سیهوا در کره جنوبی بزرگترین پروژه انرژی جزر و مدی است که در حال حاضر در حال بهره برداری است و ظرفیت تولید 254 مگاوات دارد.

 

برای در نظر گرفتن این عدد، آرایه جریان جزر و مدی Bluemull Sound در اسکاتلند تنها 0.4 مگاوات تولید می کند و نمونه معمولی تر از نیروی جزر و مدی است.

 

ژنراتور دریاچه سیهوا در سال 2012 با هزینه 560 میلیون دلار آمریکا افتتاح شد. دولت کره جنوبی این مکان را برای پروژه انتخاب کرد زیرا کیفیت آب پس از ساخت دیوار دریایی در سال 1994 کاهش یافته بود.

 

بهره برداری از نیروگاه به دلیل افزایش گردش خون، کیفیت آب را بهبود بخشیده است و این را به نمونه ای موفق از نیروی جزر و مدی در عمل تبدیل کرده است.

 

نیروگاه جزر و مد لا رنس (فرانسه)

قدیمی ترین نیروگاه جزر و مدی که در حال حاضر مورد استفاده قرار می گیرد، باراژ جزر و مد La Rance در بریتانی، فرانسه است که از سال 1966 فعال بوده است. این نیروگاه تنها چند مگاوات از نیروگاه دریاچه سیهوا فاصله دارد و ظرفیت تولید آن تا 240 مگاوات است.

 

این در دهانه رودخانه Rance واقع شده است، که دامنه جزر و مد متوسط ??آن 26.2 فوت و حداکثر برد 44.3 فوت است که برای تولید برق عالی است. با وجود آن، هنوز تنها 0.012 درصد از برق کشور را تولید می کند.

برخلاف نیروگاه دریاچه سیهوا، ایستگاه La Rance اثرات مضری بر اکوسیستم داشته است، در درجه اول از طریق گل و لای و تغییرات در شوری.

 

کد پستی

کد پستی شما

برنامه ها را ببینید

نیروگاه جزر و مد MyGen (اسکاتلند)

اگرچه به اندازه دو نیروگاه جزر و مدی قبلی نیست، نیروگاه جزر و مدی MyGen در اسکاتلند بزرگترین توربین جزر و مدی جهان را در خود جای داده است.

 

با 680 متریک تن و بیش از 240 فوت طول، می تواند دو مگاوات برق تولید کند که برای تامین برق 2000 خانه برای یک سال کافی است.

 

این توربین تنها یکی از تعداد رو به رشد توربین هایی است که به آرایه اضافه می شود و آن را به بزرگترین پروژه در نوع خود در بریتانیا تبدیل می کند.

 

امروز با شماره 866-550-1550 تماس بگیرید تا برای نرخ های عالی انرژی و برق ثبت نام کنید!

 

پروژه انرژی جزر و مدی درون جریانی Pempaq (کانادا)

ساحل خلیج فاندی نوا اسکوشیا محل چندین پروژه انرژی جزر و مدی بوده است، از جمله ایستگاه تولیدی سلطنتی آناپولیس، که در سال 2019 بسته شد. در اوج خود، این ایستگاه 200 مگاوات تولید کرد اما تأثیرات قابل توجهی بر زندگی دریایی داشت.

 

انتظار می‌رود پروژه آتی انرژی جزر و مدی درون جریانی Pempa"q با استفاده از فناوری جدید، در مجموع 9 مگاوات برق تولید کند که راه‌حلی متحرک‌تر و سازگارتر برای جذب انرژی اقیانوس ارائه می‌دهد.

 

در همین حال، مرکز تحقیقات اقیانوس فاندی برای انرژی (FORCE) در نوا اسکوشیا در حال انجام تحقیقات و پایش زیست محیطی است تا اطمینان حاصل کند که این پروژه و پروژه های انرژی جزر و مدی آتی تأثیر خود را بر محیط زیست به حداقل می رساند.

 

خانه خود را با انرژی های تجدید پذیر نیرو دهید

افرادی که پشت قایق هستند از منبع آب بودن لذت می برند

 

انرژی جزر و مدی یکی از قدرتمندترین و قابل اعتمادترین منابع انرژی روی کره زمین است. اما هزینه های اولیه بالا و اثرات بالقوه زیست محیطی به این معنی است که بعید است به این زودی بخش بزرگی از عرضه انرژی ما را تشکیل دهد. سایر منابع انرژی تجدیدپذیر مانند باد و خورشید به ازای هر مگاوات ساعت مقرون به صرفه تر هستند.

 

اگر به دنبال برق رسانی به خانه خود با انرژی تجدیدپذیر هستید، برای طرح برق با Just Energy ثبت نام کنید. طرح‌های انرژی سبز ما از اعتبارات انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که 100? مصرف انرژی شما با انرژی تجدیدپذیر جبران می‌شود. برای مقایسه گزینه های خود کافی است کد پستی خود را وارد کنید.

https://arkainverter.ir/inverter-ls/