سفارش تبلیغ
صبا ویژن

توسعه کنترل نشده انرژی بادی و خورشیدی

 

 

جای تعجب نیست که UFE هشدارهای روسای ده تا از بزرگترین خرید اینورتر هایتک شرکت های انرژی اروپایی (E.ON، GDF Suez، RWE، ENI، ENEL، Iberdrola...) را در مورد توسعه کنترل نشده باد و خورشید در قاره کهن او هشدار می دهد که توسعه انرژی های تجدیدپذیر "باید با نرخ تغییر تقاضا سازگار شود"، در حالی که در اروپا که مصرف برق در آن راکد است، به سرعت در حال پیشرفت است. انرژی‌های تجدیدپذیر، که به شدت یارانه می‌شوند، از طریق افزایش وزن سهم به خدمات برق عمومی که توسط مشتریان و EDF پرداخت می‌شود، به افزایش صورت‌حساب‌های مصرف‌کننده فرانسوی کمک کرده‌اند. UFE تأکید می کند که برعکس، سیاست انرژی باید "به نفع عقلانیت اقتصادی" باشد. بدون قربانی کردن الزامات اقلیمی.

 

UFE به کسانی که می خواهند سهم انرژی هسته ای در فرانسه را به شدت کاهش دهند، جایی که نزدیک به 80 درصد تولید برق را تامین می کند، هشدار می دهد: "تکامل ترکیب برق باید بر اساس منطق هزینه/کارایی طراحی شود" و "توسط" سرمایه گذاری بر منابع موجود». بدیهی است که 58 رآکتور هسته ای توسط EDF و حدود 400 سد برق آبی اداره می شود. این دو ابزار به تنهایی بیش از 90 درصد از تولید برق فرانسه را تامین می کنند در حالی که CO2 بسیار کمی منتشر می کنند. علاوه بر این، EDF یک صادرکننده خالص جریان باقی می‌ماند، حتی اگر موجودی در زمان‌های خاصی از سال نامتعادل باشد. اولویت باید کاهش گرمایش نفت باشد، حتی اگر گرمایش الکتریکی در حال حاضر توسعه یافته ترین در اروپا باشد. ما همچنین باید در حمل و نقل جاده ای تجدید نظر کنیم. گرمایش و حمل و نقل مسئول دو سوم انتشار گازهای گلخانه ای در فرانسه هستند.

 

خبرنامه

"گرمای انسانی"

چگونه با چالش آب و هوا روبرو شویم؟ هر هفته، بهترین مقالات ما در این زمینه

ثبت نام

"برنامه تحقیق و توسعه جاه طلبانه"

 

در هر صورت، سناریوهایی برای تقاضای جهانی انرژی تا سال 2050 که توسط UFE ترسیم شده است، حاکی از افزایش سهم الکتریسیته است، در حالی که سهم گاز به میزان معتدل‌تری پیش می‌رود و نفت به شدت کاهش می‌یابد، به‌ویژه به لطف توسعه سایر روش‌های انرژی. حمل و نقل همچنان لازم است صنعت "کربن زدایی" شود: UFE با رضایت خاطر اشاره می کند که از 34 طرح بازپس گیری صنعتی ارائه شده در سپتامبر توسط دولت، 27 طرح منجر به افزایش مصرف برق (انرژی های تجدید پذیر، پایانه های شارژ مجدد برای وسایل نقلیه الکتریکی خواهد شد. ، TGV آینده، هواپیماهای الکتریکی، اشیاء متصل، شبکه های الکتریکی هوشمند، محاسبات ابری و غیره). برق که توسعه اقتصادی قرن بیستم را تضمین کرد، در واقع در قرن بیست و یکم "انرژی اقتصاد دیجیتال" (مرکز داده، تلفن های هوشمند و غیره) است.

به همین دلیل است که اتحادیه های برق بر نیاز به "حمایت گسترده" از تحقیق و نوآوری در بخش های انرژی فعلی و آینده، همانطور که در گزارش نوآوری 2030 که چند سال پیش ارائه شده بود، تاکید می کنند. رئیس گروه هسته ای آروا. UFE خواستار یک "برنامه تحقیق و توسعه جاه طلبانه" در بخش هایی است که شرکت های فرانسوی در حال حاضر دارایی های قوی دارند: انرژی هسته ای نسل چهارم، مدیریت هوشمند ساختمان، ذخیره انرژی، توربین های جزر و مدی (که شروع به آزمایش در سواحل بریتانی می کنند). ...

 

اما تعادل کلی نیز تا حد زیادی به تکامل شدت انرژی (میزان انرژی برای تولید یک واحد تولید ناخالص داخلی) بستگی دارد. از دهه 1970 با پیشرفت موتورها و نوسازی سازندگان ابزارهای تولیدی خود به منظور کاهش مصرف انرژی، روند کاهشی ادامه داشت. در اینجا دوباره با استفاده کمتر از روغن.

 

در مورد تقاضای نهایی برای انرژی ناشناخته باقی مانده است که با سطح رشد و پیشرفت فنی مرتبط است. اگر در مقایسه با سطح فعلی خود به طور متوسط ??افزایش یابد، تقاضای نهایی انرژی تا سال 2050 به میزان 11 درصد کاهش خواهد یافت. اگر این پیشرفت "افراطی" باشد، کاهش به 22? خواهد رسید. این امر همچنین منجر به کاهش شدید انتشار گازهای گلخانه ای خواهد شد.