سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقایسه گرافیکی پروژه های الکتریکی در نرم افزار سری E3

 

 

در تدوین یک پروژه برق، تغییرات متعددی تا رسیدن به محصول نهایی رخ می دهد. هنگام انجام بازبینی، عدم مدیریت تغییرات ایجاد شده در طول این فرآیند اینورتر تکفاز ارزان می تواند منجر به معایب جدی در طول توسعه شود. خطاهای رایج شامل تغییر اجزاء، تغییر بخش‌های کل سیستم یا ایجاد تغییرات همزمان با وصله‌ها است.

 

علاوه بر این، تغییرات ایجاد شده توسط سایر کاربران یا سایر شرکت‌ها در فایل پایه پروژه نیاز به توجه بیشتری دارد تا از اختلالات ارتباطی و مستندسازی بین تیم‌های عامل جلوگیری شود.

 

اما چگونه با استفاده از نرم افزار E3.series این مشکلات را به حداقل برسانیم؟

 

استفاده از ابزار مقایسه نسخه پروژه به شما این امکان را می دهد که به سرعت تشخیص دهید که چه تغییراتی در طول بررسی ایجاد شده است. در نرم‌افزار E3.series به این ابزار Compare Project Files (مقایسه گرافیکی پروژه‌های E3) می‌گویند که در آن یک اسکریپت خاص فعال می‌شود و فایل‌های پروژه را که باید مقایسه شوند، مطابق شکل زیر کامپایل می‌کند.

 

مقایسه فایل‌ها.gif فعال‌سازی اسکریپتی که فایل‌های پروژه را در E3.series کامپایل می‌کند.

 

عملکرد مقایسه گرافیکی که در نرم افزار E3.series ادغام شده است، امکان مدیریت تغییرات را قیمت اینورتر هایتک از طریق مقایسه بین دو فایل فراهم می کند، و در نتیجه سومی علائم بصری را - که به صورت ابر نمایش داده شده یا با رنگ برجسته شده اند - در قسمت هایی که در همان پروژه دچار تغییرات گرافیکی شده اند، نشان داده و ذخیره می کند.

 

 

تغییراتی در چیدمان قرمز و ابری ایجاد شده است

 

comparing2.gif

 

علاوه بر این، یک لیست کامل با تمام تغییرات ایجاد شده از یک پروژه به پروژه دیگر ایجاد می شود.

 

lista comparação e3List با نتایج مقایسه بین نسخه‌های پروژه ایجاد شده است

 

فایل های گرافیکی پلتفرم های دیگر مانند DGN، DXF یا DWG را می توان به محیط E3.series وارد کرد تا امکان مقایسه گرافیکی تفاوت ها و تغییرات آنها نیز وجود داشته باشد.

 

این قابلیت در هر نوع مجوز پایه، مانند E3.cable، E3.schematic یا E3.fluid وجود دارد که از نسخه E3.series 2016 شروع می شود.

 

اگر مجوز E3.series دارید و می خواهید بدانید که چگونه مقایسه پروژه گرافیکی را در فرآیند خود اعمال کنید، لطفاً با تیم مهندسی E3.series ما تماس بگیرید.