سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه حل های مکاترونیک برای اتوماسیون پزشکی

هم در فناوری بیمارستان و هم در مراقبت های سرپایی، درجه اتوماسیون یک اینورتر هایتک اصفهان ستون مهم برای کنترل فرآیند در مسیر بهبود است. دستگاه های پزشکی، به ویژه برای تنفس، توزیع و حمل دارو، تکنیک های توانبخشی و راه حل هایی که تحرک را افزایش می دهند، به سیستم های اتوماسیون پزشکی پیشرفته نیاز دارند. تولیدکنندگان این دستگاه‌های پزشکی می‌توانند برای توسعه و عرضه درایوهای الکتریکی و/یا اجزای مکاترونیک آن‌ها به BOHEZ اعتماد کنند.

 

در مورد دستگاه یا دستگاه شما چطور؟

هر برنامه ای نیاز به یک راه حل منحصر به فرد دارد. آیا دستگاه هایی در حجم 50 تا 5000 دستگاه در سال تولید انبوه می کنید یا محصولات OEM تولید می کنید؟ ما وضعیت خاص شما را تجزیه و تحلیل می کنیم و یک واحد استاندارد را از سهام متعادل خود به شما عرضه می کنیم یا راه حل پیچیده تری درایو را متناسب با سیستم اتوماسیون پزشکی شما طراحی و تولید می کنیم.

 

 

 

در اینجا نحوه انجام این کار دقیقا آمده است

 

آنچه سیستم اتوماسیون مراقبت های بهداشتی شما به آن نیاز دارد

از طریق تجزیه و تحلیل عمیق، ما مشخصات، شرایط و استانداردهای مختلف محصول شما را شناسایی می کنیم. سپس چارچوب ارزیابی را تعیین می کنیم که در آن شکل می گیرد.

 

از آنجا، ما جنبه های زیر را تعیین می کنیم:

 

تکنولوژی موتور

 

مزایا و معایب هر دو با موتورهای AC، DC و پله ای همراه است. بنابراین ما باید از فناوری مناسب برای به دست آوردن نتیجه نهایی مناسب برای پروژه شما استفاده کنیم.

 

 

فاکتور اندازه و فرم

 

ما قطعات (مانند فلنج ها، مکانیسم های کاهش، سیم کشی و یکپارچه سازی) را ترکیب می کنیم و آنها را به گونه ای ادغام می کنیم که به طور کامل اهداف پروژه و نیازهای محصول شما را برآورده کنند.

 

 

کارایی

 

ما در مراحل اولیه با در نظر گرفتن مصرف انرژی و طول عمر انتخاب می کنیم. ما در اینجا تصمیم می گیریم که آیا یک راه حل استاندارد یا یک درایو سفارشی نشان داده شده است.

 

ما همه چیز را در یک یا چند پیشنهاد گرد هم می آوریم. برای تایید مشخصات، نمونه های اولیه تولید می کنیم. پیش سری برای آزمایش گسترده در عمل توسعه داده شده است. آنها طراحی را در موقعیت های مختلف عملی تایید می کنند. سپس می توان فایل نهایی تولید را ایجاد و اجرا کرد.

 

BOHEZ همچنین شریک شما برای سفر پس از پردازش است. ما پیشرفت های تکنولوژیکی را می شناسیم و پتانسیل بهبود محصول را داریم.

 

راه حل های مکاترونیک برای اتوماسیون پزشکی

پزشکی

دستگاه و ماشین آلات برای درمان های زیبایی

پزشکی

سیستم های بالابر و انتقال بیمار

پزشکی

دستگاه های دیالیز

پزشکی

دستگاه های توانبخشی

پزشکی

دستگاه تنفس

پزشکی

دستگاه ها و ماشین های مراقبت سرپایی

پزشکی

ابزار جراحی

متخصص درایو شما برای اتوماسیون پزشکی

درایو به معنای واقعی کلمه قلب دستگاه یا سیستم خودکار شما را تشکیل می دهد. آیا می خواهید محصولی آماده برای آینده و افزایش کارایی روش های پزشکی به بازار عرضه کنید؟ ما در BOHEZ بیش از 30 سال تجربه در طراحی، یکپارچه سازی و تامین واحدهای اساسی از یک سو و درایوهای پیچیده و خاص مشتری از سوی دیگر داریم. همکاری با BOHEZ تضمین موفقیت است.