سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مرکز خدمات لوازم خانگی

 

مرکز کمک لوازم خانگی سالهاست که مترادف با حرفه ای بودن تعمیر یخچال امرسان اصفهان و سرعت برای کسانی است که نیاز به تعمیر لوازم خانگی بزرگ در مودنا و استان آن دارند. به لطف تجربه و تعهد متخصصان مجرب در تعمیر لوازم خانگی اصلی از بهترین برندها تاسیس شد.

 

شرکت ما مترادف با حرفه ای بودن، سرعت، راحتی و تجربه است. اپراتورهای متخصص در تعمیر لوازم خانگی اصلی می توانند با تعمیر سریع لوازم، تجربه چندین ساله در منطقه و استان مودنا را در زمینه تعمیر و کمک لوازم خانگی اصلی به مشتریان خود ارائه دهند.

 

مرکز کمک Centro Garanzia Elettrodomestici با حداکثر حرفه ای بودن در حل مشکلات خرابی لوازم خانگی بزرگ، راه حل های سریع و موثر را با قیمت های رقابتی ارائه می دهد.

 

در فروشگاه مودنا خدمات امداد و تعمیر لوازم بزرگ به سرعت انجام می شود.

تکنسین های مرکز خدمات لوازم خانگی از برندهای مربوطه مجاز به مداخله در محصولات هستند و می توانند مستندات فنی لوازم خانگی بزرگی را که روی آنها دخالت می کنند ارائه دهند.

کمک تخصصی

تعمیر لوازم خانگی

تعمیر اکنون به سرعت امکان پذیر است. ما تعمیرات لوازم خانگی چند برند را انجام می دهیم و مداخله را در 24/48 ساعت پس از دریافت تماس تضمین می کنیم.

تعمیر لوازم خانگی رم در بخش تعمیر لوازم خانگی چند برند تخصص دارد و خدمات کمک و تعمیر را در برندهای مختلف ارائه می دهد. تکنسین های ما به سرعت با شما تماس خواهند گرفت تا نیازهای شما را برآورده کنند و ناراحتی ناشی از معیوب بودن دستگاه را به حداقل برسانند. کادر فنی ما در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، اجاق گاز، اجاق گاز، اجاق گاز، فریزر، کولر و به طور کلی لوازم خانگی تخصص دارد.

به لطف حضور گسترده ما در رم و استان رم، ما قادر به ارائه خدمات کمک به موقع و به موقع برای لوازم خانگی هستیم.

 

کلیه تعمیرات با قطعات یدکی اورجینال با گارانتی 12 ماهه بر روی قطعات تعویض شده انجام می شود. یکی از تکنسین های تخصصی لوازم خانگی ما، عیب ایجاد شده را ارزیابی می کند و پیشنهادی ارائه می دهد که باید قبل از اقدام به تعمیر توسط مشتری تایید شود.

پس از هر مداخله، عملکرد دستگاه شما را بررسی می کنیم تا بررسی کنیم که درست کار می کند.

هزینه خروجی در صورت برآورد پذیرفته شده و انجام تعمیر رایگان است. در غیر این صورت هزینه 30 یورو برای خروج و بازرسی تکنسین بدون تعمیر اعمال خواهد شد.

 

ما فقط روی وسایلی کار می کنیم که تحت ضمانت سازنده نیستند.