سفارش تبلیغ
صبا ویژن

3 کاربرد هوش مصنوعی در خدمت شرکت صنعتی شما

 

هوش مصنوعی امروزه به طور فزاینده ای در صنعت رایج شده است. قیمت اینورتر آیمستر پرکاربردترین اپلیکیشن ها کدامند و چه مزیت هایی دارند؟

 

برنامه شماره 1. یادگیری ماشینی در خدمت شرکت صنعتی شماست

این توانایی استفاده از داده ها برای وادار کردن ماشین به یادگیری چیزی است. دو پیش نیاز، حجم زیاد داده و داده با کیفیت است.

 

 

هوش مصنوعی روزانه در B2C، در گوشی‌های هوشمند یا در صفحات وب استفاده می‌شود. و البته در صنعت. در حال حاضر، دو کاربرد یادگیری ماشین به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد:

 

کنترل تصویر: این توانایی یک کامپیوتر برای استفاده از داده های مرتبط با تصاویر است تا بتواند فلان معیار را تفسیر و اندازه گیری کند. به عنوان مثال، برای بازرسی جنبه، قبلاً از چرتکه (محصول استاندارد) ذخیره شده در دستگاه استفاده می شد. و وقتی قطعه ای را از جلوی دوربین رد کردیم، با مقایسه آن با این چرتکه، عیوب ظاهری را اندازه گرفتیم. از این به بعد، از دستگاه خواسته می شود که مقدار زیادی از قطعات را که از نظر ظاهری خوب ارزیابی می شود، به خاطر بسپارد و این دستگاه است که پس از مشاهده رفتار یک اپراتور تصمیم می گیرد که کدام قطعات نگه داشته شوند یا خیر. تشخیص بصری امکان تغییرپذیری را فراهم می کند که اجازه می دهد:

کاهش مرتب سازی و کیفیت بهتر

برای افزایش نرخ رد به لطف تحمل بالاتر

 

تعمیرات قابل پیش بینی. با نظارت بیشتر بر ماشین‌ها، می‌توانیم توقف‌ها یا خرابی‌ها را با رویدادهایی که قبلاً اتفاق افتاده است مرتبط کنیم. ماشین، با مشاهده اینکه با چنین نویز یا لرزشی، خرابی رخ می دهد، به برنامه ریزی نیازهای تعمیر و نگهداری در نیازهای واقعی کمک می کند. مزایای :

در زمان خرابی صرفه جویی کنید و هزینه ها را متناسب با آن کاهش دهید

تیم ها بر اساس نیازهای واقعی تعیین می شوند. بنابراین ما برنده می شویم:

در مورد تعداد اپراتورها در تعمیر و نگهداری و انعطاف پذیری آنها،

در زمان بازگشایی و بنابراین در بهره وری کلی.

 

 

 

 

برنامه شماره 2. کنترل هزینه در خدمت شرکت صنعتی شما

امروزه به لطف هوش مصنوعی می توانیم در تحلیل داده ها بسیار جلو برویم تا بتوانیم در بهینه سازی سیستم تولید کارایی بیشتری داشته باشیم.

 

 

 

برنامه شماره 3. برنامه ریزی و مدیریت سیستم های پیچیده در صنعت

امروزه، این نیاز مبتنی بر تولید بر اساس تقاضای سیستم‌های متغیر است. در نتیجه، مدیریت سازماندهی یک سیستم تولیدی که به تنوع بالا پاسخ می‌دهد دشوار است، هدف این است که بتوانیم پیش‌بینی کنیم تا بتوانیم در زمان واقعی خود را تطبیق دهیم. برای انجام این کار، باید هوش مصنوعی را راه اندازی کرد که یک برنامه تولید را در نظر گرفته و پس از ارتباط بین آنها یک رویداد از سیستم تولید با یک عنصر تجارت، یکی از بازاریابی و غیره، آن را سازماندهی کند.

 

به لطف هوش مصنوعی در صنعت، ما یک راه حل پیش بینی ارائه می دهیم که به ما امکان می دهد در سیستم تولید خود چابک تر باشیم. مدیر تولید عوض نمی شود، اما می تواند از تمام شاخص هایی که به او توجه می شود، با جزئیات بیشتری استفاده کند.

 

برای نتیجه گیری، هوش مصنوعی در صنعت برای همه قابل دسترسی است، این یک داستان علمی تخیلی نیست، بلکه صنعت آینده است! هنوز هم لازم است بتوانیم بلوغ آن را در برابر این مسائل 4.0 ارزیابی کنیم.