سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فضای بیشتری به پشت یخچال بدهید تا کمپرسور سالم بماند

راه حل: فضا، کمپرسور و گاز مبرد را بررسی کنید

همیشه حداقل 5 سانتی متر بین پشت یخچال و دیوار فاصله نمایندگی تعمیرات یخچال اصفهان داشته باشید تا هوا به جریان بیفتد. بنابراین یخچال خود را بیرون بکشید تا مطمئن شوید که فضای خالی کافی در پشت وجود دارد.

 

یک کمپرسور معیوب را تعمیر کنید

کمپرسور یخچال کمپرسور معیوب از گردش هوای خوب و در نتیجه خنک شدن خوب جلوگیری می کند که بیشتر نگران کننده است. کمپرسور در قسمت پشتی یخچال قرار دارد و با شکل کروی آن قابل تشخیص است. به دلیل سیم کشی های مختلف، تعویض آن توسط خودتان پیچیده تر است. بهتر است برای تعویض آن با یک تکنسین تماس بگیرید.

 

نشت گاز مبرد را بررسی کنید

مشکل خنک کننده را می توان با از دست دادن گاز مبرد نیز توضیح داد. اگر سیم پیچ آسیب ببیند، ممکن است گاز نشت کند. ابتدا یخچال خود را از برق بکشید. اگر بتوانید با باز کردن دیواره پشتی یخچال یا پایین آن به آن برسید (به دفترچه راهنمای مدل خود مراجعه کنید که کویل در آن قرار دارد)، می توانید از وضعیت سیم پیچ (آیا اکسید شده است) ایده بگیرید. ? ?)، اما برای تعمیر، بهتر است با یک تکنسین حرفه ای تماس بگیرید.

 

نکات: از یخچال خود به روشی متفاوت استفاده کنید

علاوه بر این دلایل فنی، مشکلات خنک کننده نیز می تواند ناشی از عادت های بد باشد. اگر از یخچال خود سوء استفاده کنید، در معرض خطر تأثیرگذاری بر عملکرد صحیح و/یا افزایش مصرف انرژی آن هستید.

یخچال های استاتیک را حداقل سالی یک بار یا به محض اینکه متوجه یخ زدگی شدید، یخ زدایی کنید.

قبل از قرار دادن در یخچال، اجازه دهید غذاهای داغ در دمای اتاق خنک شوند.

گهگاه گریل پشت یخچال را تمیز کنید. تجمع گرد و غبار در اینجا می تواند بر تبادل حرارت تأثیر بگذارد.

مطمئن شوید که هوا می تواند در اطراف دستگاه گردش کند.

هرگز یخچال خود را در اتاقی که خیلی گرم است (در حال گرم شدن بیش از حد) یا خیلی سرد (یخبندان) قرار ندهید.

راه حل: برد الکترونیکی را بررسی کنید و در صورت لزوم با یک متخصص تماس بگیرید

یک کارت الکترونیکی معیوب نیز می تواند کمپرسور را اغلب به طور غیر عادی فعال کند. مهمتر از همه، خودتان مداخله نکنید، بلکه با یک متخصص تماس بگیرید. او دستگاه را - پس از جدا کردن آن از برق - جدا می کند و کارت را برای علائم سوختگی بررسی می کند. اگر کارت الکترونیکی معیوب باشد باید توسط این متخصص تعویض شود.