سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مربع میوه های خشک با کارامل

گردو، بادام، فندق و کارامل پر شکر اینجا اولین دستور برای این جشن های پایان سال است! یک کارامل خانگی در پایان قیمت هر کیلو گردو آمریکایی با الهام از کارامل معروف کره نمکی اما در نسخه خانگی و سالم تر. بنابراین مراقب باشید، این یکی سبک تر نیست زیرا من مطلقاً طرفدار دسرهای رژیمی نیستم. من غذاهای خوب و دستور العمل های خوشمزه ای را دوست دارم که مردم را دور هم جمع می کند. پایان سال مترادف با اشتراک گذاری و خوش گذرانی است، بنابراین در اینجا دستور العملی برای مربع های میوه خشک وجود دارد که مطمئناً آن را دوست خواهید داشت زیرا ساده، خوشمزه و در دسترس هر لذیذی است.

دستور غذای سالم-میوه های خشک کاراملی-بیسکویت-تارتلت

برای پایه این بیسکویت، هیچ چیز خیلی پیچیده ای نیست زیرا شکر کامل، آرد گندم قهوه ای، شکر کامل و کمپوت سیب خانگی بدون شکر اضافه شده برای شما کافی است تا پایه این مربع از میوه های خشک کریسمس را درست کنید. راستش را بگویم در ابتدای این دستور، من به این فکر می کردم که به سادگی یک شیرینی شور با این کارامل روی آن درست کنم، کمی شبیه به دستور پخت نوگاتین.

 

دستور تهیه مربع میوه های خشک با کارامل شکر کامل و کره شفاف

برای تهیه این دستور برای یک مربع میوه خشک با کارامل کامل شکر، باید از قبل پایه بیسکویت را درست کنید. برای این کار من کمپوت سیب خانگی را با شکر کامل، تخم مرغ، آرد گندم قهوه ای، شکر کامل و خامه جو دوسر مخلوط کردم. شما یک کوکی مسطح خواهید داشت که بلند نمی شود زیرا مواد مایع زیادی در نظر گرفته شده است.

 

در نهایت برای کارامل روغنی، من فقط کره خانگی شفاف شده را با شکر کامل در یک تابه مخلوط کردم. وقتی قوام یکدست شد بلافاصله فلور دسل را به همراه بادام و گردو و فندق اضافه می کنم و سریع داخل فر می پزیم. بگذارید همه چیز خوب خنک شود تا کاراملی تقریباً به سختی نوگاتین بدست آید و مربع های خود را برش دهید. آنها را برای پاستا یا هر زمان از سال سرو کنید.