سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اتوماسیون فرآیندها با سیستم های CNC و ربات ها

FANUC ماشین‌ها و کنترل‌های CNC پیشرفته را به شما ارائه می‌کند لیست قیمت اینورتر ال اس که به تولید قطعات خودرو و ابزار کارخانه اختصاص دارند. چه حفاری، فرز، ضربه زدن، ریمینگ، ماشینکاری پیچیده، قالب گیری تزریقی یا برش سیم EDM، FANUC راه حلی برای بهبود توان عملیاتی و افزایش نتایج شما دارد. محصولات FANUC بسیار قابل اعتماد و برای دقت بسیار طراحی شده اند، همچنین می توانند برای انجام طیف گسترده ای از وظایف سفارشی شوند.

 

 

ماشینکاری پیچیده

CNC های FANUC به شما این امکان را می دهد که به سرعت های بالا و استانداردهای کیفیت استثنایی برای عملیات برش، سنگ زنی، تراشکاری و فرزکاری 5 محوره بر روی قطعات پیچیده مانند میل بادامک، میل لنگ یا چرخ دنده ها، تیغه های توربین موتور یا پوشش های هر نوع دست یابید. این موضوع برای محصولات مصرفی به همان اندازه که برای قطعات الکترونیکی در صنعت هوافضا صادق است - یا حتی برای قطعات پیچیده مانند لنزهای نوری، عینک ها، ابزار پزشکی، پروتزها، ایمپلنت ها یا دندان های مصنوعی صدق می کند.

 

 

استراتژی برش FANUC برای قطعات خودرو شما

با استفاده از استراتژی‌های برش هوشمند، Robodrills FANUC می‌تواند نتایج مشابه ماشین‌های بزرگ‌تر را در زمان کمتری به دست آورد. برای برش با سرعت بالا یا برش 5 محوره، می توانید تا 1000 بلوک را پیش بینی کنید.

 

 

چرخش سخت

فناوری تراش سخت فوق العاده دقیق ارائه شده توسط کنترل ها و درایوهای FANUC یک جایگزین مقرون به صرفه برای سنگ زنی دایره ای برای دستیابی به دقت میکرونی بر روی انژکتورها یا چرخ های دنده است.

 

 

حداکثر 8 مرحله ماشینکاری را با یک دستگاه EDM سیمی جایگزین کنید

Wire EDM شما را تا 8 مرحله در تولید قطعات خودرو، از جمله پیش ماشینکاری، سخت شدن، تکمیل و اتصالات مورد نیاز در فرآیندهای ماشینکاری سنتی مانند فرز، حفاری یا تراشکاری میله، صرفه جویی می کند.

 

پرداخت سطح با کیفیت بالا

برای قطعاتی مانند چرخ‌ها، یافتن سازش کامل بین ماشین‌کاری سریع و سطح با کیفیت بالا ضروری است. FANUC 30i-A CNC که مخصوصاً برای ماشینکاری با سرعت بالا (HSC) و ماشینکاری 5 محوره طراحی شده است، بهترین ها را ارائه می دهد. با AI Contour Control، حتی در شعاع های بسیار کوچک، می توان به اشکال پیچیده، پرداخت های استثنایی و لبه های تیز تیغ دست یافت.

 

اتوماسیون پایان خط

اتوماسیون در انتهای خط تولید انعطاف پذیری شما را افزایش می دهد. بنابراین می توانید نسبت به آخرین روندهای بازار واکنش نشان دهید. و برای پیش‌بینی چالش‌ها، می‌توانید گزینه‌های امن و هوشمندی برای لجستیک، ذخیره‌سازی و بسته‌بندی با کیفیت ارائه دهید. بسته‌بندی، برچسب‌گذاری و پالت‌بندی، این فعالیت‌ها به کار دستی مکرر و دشوار نیاز دارند - کاری که می‌تواند به راحتی توسط سیستم‌های خودکار برای دستیابی به نتایج بهتر و با هزینه کمتر انجام شود.

 

 

چیدن و بسته بندی

مجهز به سیستم های بینایی FANUC iRVision، ربات های جمع کننده و بسته بندی FANUC قادر به بهینه سازی بهره وری حتی در عملیات های بسیار سخت هستند.

 

 

پالت سازهای قدرتمند برای افزایش توان

ربات های پالت ساز FANUC برای ارائه خدمات بدون وقفه و سرعت بخشیدن به چرخه ها طراحی و ساخته شده اند. این ربات‌ها مجهز به نرم‌افزار سازگاری که نیازی به برنامه‌ریزی مجدد ندارد و قادر به تحمل بارهای بسیار زیاد هستند، راه‌حل ایده‌آلی برای تعداد نامحدودی از عملیات پیچیده، ترکیبی یا استاندارد پالت‌سازی هستند.