سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مهندسی اتوماسیون

هدف از دوره مهندسی اتوماسیون و مهندسی فناوری اطلاعات صنعتی در EMSI تربیت مهندسان چند رشته ای اینورتر iMaster A1 و همچنین مدیران عالی است که قادر به مدیریت یک کارگاه و آغازگر تغییر باشند.

 

آموزش مهندسی اتوماسیون اما نه تنها…

 

برگزیدگان دوره مهندسی اتوماسیون مهارت های گسترده ای را در تمام بخش های رشته مهندسی برق و علوم کامپیوتر، یعنی مهندسی اتوماسیون، محاسبات صنعتی، الکترونیک آنالوگ و دیجیتال، کنترل کننده های منطق قابل برنامه ریزی، نظارت، داده های پایه، برنامه نویسی و غیره توسعه خواهند داد. .

این آموزش همچنین شامل درس های اقتصاد، مدیریت بازرگانی و زبان است. مهندس اتوماسیون و محاسبات صنعتی نه تنها قادر به مدیریت اتوماسیون یک پلت فرم تولید است، بلکه می تواند عملکرد آن را نیز تجزیه و تحلیل کند. او همچنین دارای مهارت های مذاکره و مدیریت است.

 

فرصت های حرفه ای در بخش اتوماسیون و مهندسی کامپیوتر صنعتی

 

بخش اتوماسیون و مهندسی فناوری اطلاعات صنعتی مهندسین متخصص در طراحی، تولید و اجرای برنامه های اتوماسیون صنعتی را آموزش می دهد.

 

ماهیت این بخش مهارت های دوگانه در مهندسی اتوماسیون و محاسبات صنعتی را فراهم می کند. در نتیجه، مهندس پیمانکار اصلی برای اتوماسیون وسایل تولید است. از آنجایی که او با این مهارت دوگانه تکامل می‌یابد، می‌تواند پیشرو نوآوری باشد و قادر به طراحی و ساخت سیستم‌های خودکار پیچیده باشد. همین مهارت مضاعف به طور طبیعی به مهندس این امکان را می دهد که پست های مسئولیتی مانند: مهندس طراح، طراح سیستم کنترل، ناظر نصب خودکار و غیره.

 

در نهایت، مهندس در این زمینه به تسلط فنی عالی راضی نیست، او همچنین محرک تحول در سازمان است. او همچنین باید بتواند دیپلماسی را به نمایش بگذارد تا در صورت لزوم متقاعد شود، رویکردی جدید یا سازماندهی مجدد اتخاذ کند.

 

برنامه ها

اتوماسیون تاسیسات صنعتی: کنترل‌کننده‌های منطقی قابل برنامه‌ریزی، شبکه‌های صنعتی محلی، نظارت صنعتی، ماشین‌های پنوماتیک و هیدرولیک، کارها و پروژه‌های عملی کارخانه آزمایشی.

طراحی تاسیسات الکتریکی: ابزارهای نرم افزاری برای نمودارهای الکتریکی، ابزار دقیق و اندازه گیری، سنسورهای ایمنی برای تاسیسات صنعتی، کارهای عملی و پروژه ها.

خودکار: خودکار خطی، سیستم های نمونه برداری، مقررات صنعتی، متغیرهای حالت، کنترل و شناسایی، دستگاه های کنترل سروو، کارهای عملی و پروژه ها.