سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یخچال با منطقه هیبریدی

یخچال با گزینه "Superfrost".

 

یکی دیگر از عملکردهای ممکن بسته به مدل و برند، "Superfrost" یا "Superfreeze" نامیده می شود. نمایندگی تعمیر یخچال بوش در اصفهان این اجازه می دهد تا دمای محفظه فریزر به طور موقت کاهش یابد (به کمتر از -18 درجه سانتیگراد) تا مقادیر زیادی غذا به سرعت منجمد شود. بسته به مدل، این عملکرد باید بین 0 تا 24 ساعت قبل تنظیم شود، همانطور که در دستورالعمل ها نشان داده شده است. سپس برخی از دستگاه ها به طور خودکار عملکرد را غیرفعال می کنند، برخی دیگر این کار را نمی کنند. در مورد دوم، بنابراین باید خودتان این کار را انجام دهید، زیرا این عملکرد انجماد سریع بسیار انرژی بر خواهد بود.

 

 

یخچال های ترکیبی به طور کلی مجهز به یک منطقه "هیبرید" متشکل از دو محفظه جداگانه در پایین یخچال هستند که یکی از آنها به شما امکان می دهد درجه رطوبت را خودتان برای نگهداری سبزیجات تنظیم کنید. هر سازنده نام خاص خود را برای این منطقه شادابی ویژه دارد: Biofresh، LongFresh، Chillersafe، Hydrofresh، Cool Select Zone و غیره. محفظه دیگر که دمای آن حدود 0 درجه سانتیگراد در نوسان است، برای نگهداری گوشت و ماهی در نظر گرفته شده است.

 

سر و صدا

دسی بل هایی که برای ارزیابی صدای یخچال باید در نظر گرفته شود نیز روی برچسب مشخص شده است. به خاطر داشته باشید که یک مکالمه معمولی بین دو نفر حدود 50 دسی بل و یک نجوا حدوداً 40 دسی بل است.

 

 

 

مصرف انرژی

اول از همه باید بدانید که یخچال و فریزر انرژی زیادی مصرف می کنند. اولین شرط برای محدود کردن این مصرف این است که دستگاهی متناسب با نیاز خود بخرید، نه دستگاهی که برای شما یا خانواده شما بزرگ باشد.

 

سپس می توانید بین کلاس های مختلف انرژی یکی را انتخاب کنید. تا سال 2020، مقیاس از A+++ تا G متغیر بود. با این حال، از آنجایی که بیشتر دستگاه‌ها در کلاس‌های بالاتر قرار داشتند، اتحادیه اروپا تصمیم گرفت برچسب‌ها را اصلاح کند. برچسب انرژی جدید در 1 نوامبر 2020 معرفی شد و از 1 مارس 2021 بر روی لوازم جدید در فروشگاه ها اجباری خواهد بود. مقیاس از A تا G است و A مقرون به صرفه ترین کلاس انرژی است.

 

برای اطلاعات بیشتر در مورد این بازنگری برچسب ها، نحوه تفسیر برچسب انرژی و نحوه محاسبه مصرف با توجه به برچسب جدید، با فایل ما مشورت کنید.

 

لطفا توجه داشته باشید که برچسب انرژی همه چیز را بیان نمی کند. همچنین باید فاکتورهای دیگری مانند حجم، نوع، مصالح ساختمانی، تنظیمات خنک کننده مختلف و غیره را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، یک یخچال آمریکایی با برچسب مطلوب، مصرف پیشینی بیشتری نسبت به یک یخچال فریزر کوچکتر با برچسب پایین‌تر دارد. در واقع، یخچال آمریکایی حجیم‌تر است و گزینه‌های خنک‌کننده بیشتری دارد (مثلاً یک مکعب یخ یا آب‌پاش)، که مصرف انرژی آن را افزایش می‌دهد.

 

مراقب پشت یخچال خود باشید

به پوشش مواد در پشت یخچال خود توجه کنید تا هرگونه مشکل امنیتی احتمالی را از بین ببرید.

 

در صورت آتش سوزی، یک پانل پلاستیکی نمی تواند از رسیدن شعله به عایق که قابل اشتعال است جلوگیری کند. بنابراین اجتناب از پلاستیک برای این قسمت از دستگاه ضروری است. پانل خارجی عقب را از فلز یا آلومینیوم مینا ترجیح دهید.

COMPARATORTest Achats 40 مدل یخچال را مقایسه کرده است تا به شما در انتخاب خود کمک کند

به دنبال بهترین یخچال تک دری هستید؟

ما بیش از 10 یخچال تک در را آزمایش کردیم.

 

نتایج آزمون را ببینید

 

مقایسه برندهای یخچال

سامسونگ، زیمنس، بوش، لیبهر، ال‌جی، ویرپول، بکو... بسیاری از برندهای شناخته شده، اما آیا یخچال‌های آن‌ها همه از کیفیت یکسانی برخوردارند؟ برای کمک به شما برای اینکه بدانید کدام برند یخچال را انتخاب کنید و همچنین چه مدلی را انتخاب کنید، ما انواع یخچال را در آزمایش های دقیق قرار داده ایم! دریابید که کدام برندها قابل اعتمادترین هستند.

 

 

تست های آزمایشگاهی ما به طور ویژه انجام شده اند تا به شما کمک کنند یخچال رویاهای خود را پیدا کنید، یعنی یخچالی که طول عمر مطلوبی داشته باشد، اما همچنین یخچالی که ظرفیت ذخیره سازی، کارایی، دمای کنترل و سهولت را با هم ترکیب می کند. استفاده کنید. همانطور که قبلاً می دانید، آزمایشات ما عمدتاً بر روی مدل یخچال با فریزر واقع در زیر (کمبی پایین) انجام شد. در واقع، اینها پرفروش ترین مدل ها در بلژیک هستند.

 

یخچال‌های برندهای مختلف موجود در بازار بلژیک توسط کارشناسان ما به دقت مورد مطالعه قرار گرفته‌اند و امتیاز کیفیت از 100 را به آنها اختصاص داده‌اند. بسته به نتیجه، رتبه‌بندی با نمره کیفیت "بد"، "متوسط"، "نمره کیفیت" مطابقت دارد. ". خوب" یا "بالا". خواهید دید که برای هر یک از یخچال های آزمایش شده، ما همچنین دو رتبه بندی مختلف را برای سهولت استفاده و قابلیت اطمینان برند ایجاد کردیم.