سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساختار اتوماسیون صنعتی چگونه است؟

بسته به سطوح اتوماسیون مورد نیاز در یک کارخانه یا کارگاه تولیدی،نمایندگی اینورتر ls     در تهران ماشین آلات ارائه شده به سازندگان با توجه به ظرفیت آنها تایپ می شوند. به عبارت دیگر: اتوماسیون صنعتی با میزان دخالت ماشین ها در فرآیند اندازه گیری می شود.

 

به عنوان مثال، یک سازمان صنعتی سطح 4، درجه نهایی اتوماسیون را نشان خواهد داد. 100% نقش های سازمان به صورت خودکار مدیریت می شود و زنجیره اقدامات به خودی خود و بدون دخالت انسان انجام می شود. به عبارت دیگر، سطح 4 به ماشین ها اجازه می دهد ماشین های دیگری بسازند.

 

در یک سازمان صنعتی سطح 0، همه چیز با دست و توسط مردان انجام می شود، به جز بخش عملیاتی که در آن اتوماسیون در سنسورها و محرک های ابزار یافت می شود - مانند سیلندر با سروو یا پمپ کنترل شده با سروو.

در طبقه بندی سطح 1، مرد ماشین ها و خودکارها را به لطف یک سیستم کنترل کنترل می کند. سطح 2 عملیات و نظارت بر ابزارها را به ماشین ها محول می کند. یک زنجیره تولید سطح 3 به طور کامل در CAPM یا CMMS مدیریت می شود.

 

یک مهندس اتوماسیون برای تجهیز خود باید تجهیزات مناسب و مقیاس پذیر را با توجه به نیازهای خود و برنامه توسعه آینده به دست آورد.

 

اتوماسیون صنعتی و تجهیزات کامپیوتری

در قلب هر ابزار تولید خودکار، رایانه بدون فن خودکار از اهمیت بالایی برخوردار است. کامپیوتر بدون فن به لطف طراحی خاصی که در برابر محیط های شدید مقاوم است، در عملکرد قابلیت اطمینان، مدیریت و کنترل ماشین ها و اقدامات شرکت می کند.

 

برای درک اینکه کدام رایانه‌های شخصی بدون فن برای اتوماسیون مناسب هستند، تمام پشتیبانی فنی سیستم انتگرال در اختیار شما است و مسئولیت پروژه شما را بر عهده خواهد گرفت.

 

به طور مشابه، جمع آوری داده ها یک مرحله کلیدی در اتوماسیون صنعتی است. در واقع، اگر هیچ داده میدانی در سیستم اطلاعاتی شما بارگذاری نشده باشد، چگونه می توانید تولید را مدیریت کنید؟ به همین دلیل است که ماژول‌های جمع‌آوری داده‌ها وجود دارند و پاسخگویی به این نیاز اساسی را ممکن می‌سازند.