سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهینه سازی موتورهای جستجو – آموزش بهینه سازی برای سئو

برای بسیاری از ما امروزه، وقتی به چیزی نیاز داریم – چه پاسخ، ایده، استراتژی یا خدمات – با پرسیدن از موتورهای جستجو شروع می کنیم. شرکت سئو و بهینه سازی وب سایت در اصفهان گوگل به تنهایی 3.5 میلیارد جستجو در روز دریافت می کند. بنابراین، همانطور که موتورهای جستجو جزء لاینفک زندگی ما شده‌اند، به همان اندازه در بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی کسب‌وکار جزء لاینفک شده‌اند. در واقع، جستجوی ارگانیک به عنوان بالاترین کانال بازگشت سرمایه توسط 49 درصد از بازاریابان در نظر گرفته شده است.

 

آمار SEO - جستجوی ارگانیک بالاترین بازگشت سرمایه را برای بازاریابان به همراه دارد

 

جستجوی ارگانیک فقط یک نام فانتزی برای نتایج موتورهای جستجوی معمولی و غیر تبلیغاتی است و روشی که بازاریابان از جستجوی ارگانیک به عنوان کانال بازاریابی استفاده می کنند از طریق بهینه سازی موتور جستجو یا SEO است.

 

بنابراین چگونه می توانید از قدرت موتورهای جستجو برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید؟ در این راهنمای کامل سئو، همه چیزهایی را که برای رتبه بالاتر در گوگل، جذب ترافیک بیشتر به سایت و بهبود شهرت برند خود نیاز دارید، یاد خواهید گرفت.

 

فهرست مطالب

SEO مخفف چیست؟

سئو چیست؟

مزایای سئو

انواع سئو

سئو چگونه کار می کند؟

فاکتورهای رتبه بندی سئو

بهینه سازی روی صفحه

بهینه سازی خارج از صفحه

سئو فنی

ابزارهای سئو

استراتژی ها و بهترین شیوه های سئو

یادگیری بیشتر

SEO مخفف چیست؟

SEO مخفف بهینه سازی موتور جستجو است. بیایید آن را در زمینه وب سایت شما تجزیه کنیم.

 

جستجو: وقتی افراد می خواهند پاسخی برای یک سوال یا محصول یا خدماتی که نیازهایشان را برآورده می کند بیابند، چه کاری انجام می دهند.

موتور جستجو: سایتی (مانند گوگل یا بینگ) که در آن شخص می تواند جستجوی مذکور را انجام دهد.

بهینه سازی موتور جستجو: کاری که شما انجام می دهید تا موتور جستجوی گفته شده را برای اتصال جستجوی گفته شده با سایت خود انجام دهید.

SEO مخفف چیست - بهینه سازی موتور جستجو

 

سئو چیست؟

همه اینها خوب و خوب است، اما می توانید به من بگویید که RPA مخفف اتوماسیون فرآیند روباتیک است و این بدان معنا نیست که من می دانم RPA چیست.

 

بنابراین بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

 

تعریف رسمی سئو:

بهینه‌سازی موتور جستجو مجموعه‌ای از شیوه‌های فنی و محتوایی است که با هدف همراستایی یک صفحه وب‌سایت با الگوریتم رتبه‌بندی موتورهای جستجو انجام می‌شود تا بتوان آن را به راحتی پیدا کرد، خزیده، فهرست‌بندی کرد و در SERP برای جست‌وجوهای مرتبط ظاهر کرد.

 

تعریف ساده تر از سئو:

سئو عبارت است از بهبود ساختار و محتوای وب سایت شما به طوری که صفحات آن توسط افرادی که در جستجوی آنچه شما ارائه می دهید از طریق موتورهای جستجو می توانند کشف شوند.

 

ساده ترین تعریف سئو:

سئو کاری است که شما برای رتبه بالاتر در گوگل و جذب ترافیک بیشتر به سایت خود انجام می دهید.

 

بله، گوگل تنها یکی از موتورهای جستجو است. بینگ وجود دارد. موتورهای جستجو دایرکتوری حتی اینستاگرام یک موتور جستجو است. اما عبارات «گوگل» و «موتور جستجو» با تصاحب 92 درصد از سهم بازار، برای مقاصد و اهداف این پست مترادف هستند.