سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یخچال های متصل: بیشتر گجت ها

روند اشیاء متصل نیز بر لوازم خانگی و به ویژه یخچال ها تأثیر می گذارد. یخچال‌های متصل می‌توانند موجودی و تاریخ انقضای محصولات را بررسی کنند، در صورت مفقود شدن محصول، یک هشدار پیامکی ارسال کنند و غیره. برخی از آنها به عنوان یک پشتیبانی چند رسانه ای به یک صفحه نمایش لمسی مجهز شده اند که از جمله موارد دیگر، امکان پخش موسیقی یا جریان تلویزیون اتاق نشیمن را فراهم می کند. در ایالات متحده، برندها شروع به امضای شراکت با خرده فروشان الکترونیکی کرده اند تا کاربران بتوانند مستقیماً از یخچال خود خرید کنند. به طور مطلق، برخی از این خدمات کاربردی هستند ... اما قیمت دستگاه ها (حدود 4000 یورو) در حال حاضر بسیار بالاست. علاوه بر این، تولیدکنندگان باید ثابت کنند که می توانند با خرده فروشان الکترونیکی در هر کشور همکاری مفیدی ارائه دهند. نمایندگی تعمیر یخچال یخساران در اصفهان

 

 

 

آیا یخچال ها به راحتی قابل تعمیر هستند؟

یخچال یکی از پیچیده ترین لوازم خانگی برای تعمیر است. عملکرد آن بر اساس حرکت گاز مبرد از یک نقطه دستگاه به نقطه دیگر است. با این حال، این گاز بسیار قابل اشتعال است. در صورت خرابی یک عنصر داخلی یخچال، برای جلوگیری از هر گونه خطر تصادف، ضروری است که با یک متخصص تماس بگیرید. برای مثال، قفل شدن موتور یا خرابی در سیستم خنک کننده می تواند در نتیجه نشتی یا کمبود گاز باشد، خرابی هایی که فقط توسط متخصصان قابل تعمیر هستند. در دستورالعمل استفاده به صراحت اعلام شده است که در صورت بروز مشکل، کاربر به هیچ عنوان نباید اقدام به دسترسی به مکانیزم های داخلی دستگاه کند.

 

این نوع محصول به دلیل حجیم بودن خاص، بازگشت و برگشت به فروشگاه برای ایجاد تشخیص دشوار است. اگر یخچال دیگر تحت گارانتی نیست، بازدید یک تکنسین به خانه شما برای تشخیص حدود 80 یورو با احتساب سفر هزینه خواهد داشت. در صورت تعمیر باید هزینه قطعات و نیروی کار را به این مبلغ اضافه کنید (توصیه ما را بخوانید تا از خرابی لوازم خانگی اصلی خود جلوگیری کنید).

 

برخی از تعمیرات خوش خیم همیشه در دسترس مصرف کننده ای با حداقل دانش فنی است. قطعات یدکی اصلی که توسط تعمیرگاه ها به فروش می رسد قفسه درب، قفسه ها، درب فریزر، ترموستات و درزگیر می باشد. اما در دسترس بودن قطعات یدکی به سیاست برند بستگی دارد و گاهی اوقات تهیه آنها به صورت فردی دشوار است.

 

 

 

آیا باید یخچال انرژی‌بخش قدیمی خود را تغییر دهید؟

در حالی که قیمت انرژی به شدت در حال افزایش است، فرانسوی ها به دنبال تمام ترفندها برای کاهش قبض هستند. آیا یکی از آنها می تواند تغییر تجهیزات خود برای استفاده از دستگاه های کم مصرف تر باشد؟ نه لزوما: بستگی به سن و مصرف یخچال شما دارد. اگر به جای هزینه 50 یورو در سال برق (مانند اکثر یخچال فریزرهایی که در سال 2020 آزمایش کردیم)، یخچال قدیمی شما 5 برابر بیشتر مصرف می کند (یا حتی 10 برابر بیشتر اگر از دهه 1990 باقی مانده باشد!) ، ارزش آن را دارد که در اسرع وقت آن را تعویض کنید. اما اگر سود تنها 20 یا 30 یورو در سال باشد، سرمایه‌گذاری شما تا چند سال سودآور نخواهد بود... این استدلال همچنین به کنترل مصرف دستگاه دست دوم اشاره دارد: پس‌اندازی که با مراجعه به آن خواهید داشت. بازار دست دوم می تواند به سرعت توسط بخش انرژی بر دستگاهی که بسیار قدیمی است نابود شود.

 

اگر میزان مصرف یخچال خود را نمی دانید، می توانید برچسب انرژی آن را با تایپ مرجع آن در اینترنت پیدا کنید: بسیاری از فروشندگان و تولید کنندگان آنها را در سایت های خود بایگانی کرده اند. شما همچنین می توانید از یک وات متر یا یک کنسومتر استفاده کنید تا بلافاصله آن را بشناسید. این دستگاه ها فقط حدود پانزده یورو قیمت دارند.