سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگر روزانه پسته بخورید چه اتفاقی می افتد؟

خوردن روزانه پسته و سایر آجیل ها منبع بی نظیری از مواد مغذی ضروری است. قیمت پسته احمد آقایی درجه یک

اگر هر روز پسته بخورید بدن شما اینگونه واکنش نشان می دهد

اگر هر روز پسته بخورید بدن شما اینگونه واکنش نشان می دهد

 

آجیل مهمانان همیشگی لیست غذاهای ضروری در یک رژیم غذایی سالم و متعادل هستند. و این است که همه آنها تعداد بی پایانی از مواد مغذی قابل توجه را برای بدن ما فراهم می کنند: آنها سرشار از چربی های سالم، پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی هستند که برای عملکرد صحیح بدن مهم هستند.

 

اما وقتی در مورد آجیل صحبت می کنیم، پسته ها معمولاً فراموش شده اند. و این با وجود رنگ چشمگیر، طعم شیرین آن و این که در کشور ما از زمان رومیان خورده شده است. واقعیت این است که آنها از نظر تأثیرات مثبت بر بدن شما نسبت به بادام یا گردو محبوب چیزی برای حسادت ندارند.

آیا شما هم جزو کسانی هستید که تنقلات می خورند؟ این کلیدها را دنبال کنید تا آن را به روشی سالم انجام دهید

تغذیه

آیا شما هم جزو کسانی هستید که تنقلات می خورند؟ این کلیدها را دنبال کنید تا آن را به روشی سالم انجام دهید

فواید پسته برای سلامتی

خوردن روزانه پسته می تواند فواید سلامتی قابل توجهی داشته باشد، به شرطی که در مقادیر متوسط ??و به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل مصرف شود.

 

منبع مواد مغذی: پسته منبع خوبی از پروتئین، فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین E، منیزیم، فسفر و روی است.

کنترل وزن: پسته سرشار از فیبر و پروتئین است که می تواند به کنترل اشتها و ایجاد احساس سیری کمک کند که می تواند به کنترل وزن کمک کند.

سلامت قلب و عروق: پسته حاوی اسیدهای چرب غیراشباع چندگانه است که می تواند به کاهش سطح کلسترول بد LDL و بهبود پروفایل لیپیدی کمک کند.

سلامت قلب: پسته همچنین حاوی آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ضد التهابی است که ممکن است به کاهش خطر بیماری های قلبی عروقی کمک کند.

سلامت مغز: پسته حاوی ویتامین E است که یک ماده مغذی مهم برای سلامت مغز است.

با این حال، توجه به این نکته ضروری است که پسته همچنین دارای کالری و چربی بالا، به خصوص چربی اشباع شده است، بنابراین مهم است که آن را در مقادیر متوسط، حداکثر یک اونس در روز (تقریباً 28 گرم) مصرف کنید. علاوه بر این، توصیه می شود برای کاهش مصرف سدیم و حفظ ارزش غذایی، پسته های بدون نمک و بو داده را انتخاب کنید.

 

آجیل عامل اصلی خفگی در کودکان اگر برای کودکم اتفاق بیفتد چه کنم؟

اطفال

آجیل عامل اصلی خفگی در کودکان اگر برای کودکم اتفاق بیفتد چه کنم؟

منشاء آسیایی

اخبار مرتبط

با این دماهای بالا، آیا خوابیدن با تهویه مطبوع مناسب است؟

Boticaria García چندین راه حل برای مبارزه با تعریق زیاد در تابستان ارائه می دهد

پسته (Pistacia vera) درختی است بومی غرب آسیا، به ویژه از منطقه ای که از شرق ترکیه تا غرب ایران را در بر می گیرد. پسته بیش از 9000 سال است که در این منطقه کشت می شود و یکی از اولین میوه های اهلی شده است. پسته در کشورهای دیگری مانند کالیفرنیا، یونان، ایتالیا، اسپانیا و استرالیا نیز کشت می شود، اما پسته های منطقه آسیا از نظر طعم و کیفیت بهترین هستند.

 

پسته به خاطر طعم لذیذ و بافت تردش معروف است و در انواع غذاها و خوراکی های شیرین و خوش طعم استفاده می شود. پسته علاوه بر ارزش آشپزی، منبع خوبی از مواد مغذی است و فواید متعددی برای سلامتی دارد.