سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جابجایی یخچال

برداشتن دستگاه قدیمی

 

مطمئن شوید که منبع آب (اگر دستگاه قدیمی دارای اتصال آب است) تعمیر یخچال هیمالیا در اصفهان بسته است و کل منبع تغذیه قطع است. اگر دستگاه به کابینت متصل است، پیچ های نگهدارنده را باز کنید. دستگاه را از محل خود خارج کنید. به یاد داشته باشید که یخچال می تواند سنگین باشد، بنابراین هنگام جابجایی آن مراقب باشید. برای راحت‌تر بیرون کشیدن دستگاه، می‌توانید آن را به سمت عقب متمایل کنید و یک فرش قدیمی زیر دستگیره‌های جلو قرار دهید. سپس می توانید فرش را بیرون بکشید و دستگاه را با آن بیرون بیاورید. با این حال، اکثر یخچال‌ها دارای چرخ‌هایی در قسمت زیرین در پشت هستند، بنابراین زمانی که دستگاه را به اندازه‌ای بیرون کشیده‌اید که دستگاه را به سمت عقب بر روی چرخ‌ها برگردانید، از این چرخ‌ها استفاده کنید.

 

 

 

اکنون باید به پشت دستگاه دسترسی داشته باشید و می توانید برق و آب را قطع کنید (در صورت وجود). ممکن است لازم باشد از آچار یا انبردست برای شل کردن اتصال آب استفاده کنید. یک کاسه را زیر شیر آب قرار دهید تا از هرگونه نشتی جلوگیری شود. اگر یخ در فریزر وجود داشته باشد، ظرف چند ساعت آینده آب می‌شود، بنابراین تا جایی که می‌توانید آن را بردارید. همچنین ظروف آب یا یخ‌پاش‌های خالی.

 

 

 

قوانین محلی را در مورد نحوه دور انداختن لوازم خانگی قدیمی دنبال کنید. ممکن است شهرداری مجموعه ای از لوازم خانگی را ارائه دهد. اگر می‌خواهید خودتان آن را بردارید، به یاد داشته باشید که برای بلند کردن و جابجایی دستگاه قدیمی به شخص دیگری نیاز دارید.

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه جدید را برای نصب آماده کنید

 

 

در نظر بگیرید که آیا باید بسته بندی دستگاه جدید را قبل از ورود به خانه یا آشپزخانه باز کنید. مانور دادن و باز کردن جعبه در فضاهای تنگ ممکن است دشوار باشد. یک خط منگنه پهن در امتداد یک لبه جعبه وجود دارد، و راحت‌ترین کار این است که جعبه را در امتداد این خط باز کنید. مقوا و استایروفوم را بردارید.

 

 

 

سپس برچسب ها، نوار حباب دار و نوار را از قسمت بیرونی دستگاه جدا کنید. در داخل، درها، کشوها و قفسه ها نیز با چسب در جای خود قرار می گیرند، بنابراین آن را نیز بردارید.

 

 

 

توجه: اگر دستگاه جدید دارای اتصال آب است، راهنمای نحوه نصب اتصالات آب به یخچال بکو خود را بررسی کنید.

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه جدید را نصب کنید

 

 

 

در یکی از کشوها، دستورالعمل استفاده، کشوی تخم مرغ و قاچ های پلاستیکی قابل نصب در پشت دستگاه را خواهید دید.

 

 

 

در برخی مدل‌ها، می‌توانید گوه‌های پلاستیکی را با دست به صفحه تهویه پشت دستگاه وصل کنید. در مدل های دیگر، پیچ ها را باید با پیچ گوشتی جدا کنید، سپس از پیچ ها برای اتصال گوه ها استفاده کنید. گوه ها اطمینان حاصل می کنند که فاصله کافی بین دیوار و دستگاه برای تهویه کافی وجود دارد، بنابراین بسیار مهم است که آنها را قبل از قرار دادن دستگاه جدید در جای خود وصل کنید.

 

 

 

قبل از وصل کردن دستگاه و روشن کردن برق، حداقل چهار ساعت صبر کنید تا گاز و مایع کمپرسور ته نشین شود. پس از این، شما آماده اتصال دستگاه و روشن کردن برق هستید.

 

 

 

اکنون یخچال را به سمت عقب متمایل کنید و از چرخ های پشتی برای قرار دادن دستگاه استفاده کنید. مراقب باشید که با اتصالات آب در تضاد نباشید یا سیم برق را در هم نگیرید.

 

 

 

هنگامی که دستگاه در جای خود قرار گرفت، دستگیره های زیر جلوی دستگاه را تنظیم کنید تا آن را تراز کنید. یخچال شما باید روی پاهایش تراز و متعادل باشد تا به درستی کار کند. سعی کنید دستگاه را از یک طرف به طرف دیگر یا جلو و عقب کج کنید. اگر بیش از حد تکان بخورد، ممکن است کف یا پاهای دستگاه ناهموار باشد.

 

 

 

برای بررسی تعادل دستگاه از تراز استفاده کنید. اگر متعادل نیست، پاهای زیر یخچال را تنظیم کنید. پاهای خود را در جهت عقربه های ساعت یا خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا زمانی که محکم با زمین تماس پیدا کنند.

 

 

 

شما باید حدود 6 ساعت صبر کنید تا بتوانید غذا را در یخچال جدید قرار دهید، این مدت زمانی است که طول می کشد تا به دمای مشخص شده برسد.

 

 

 

 

 

 

 

همین بود. شما به تازگی یخچال جدید بکو خود را نصب کرده اید! امیدواریم از دستگاه جدید لذت ببرید.