سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید - مواردی که در هنگام خرید یخچال های تجاری باید در ن

راهنمای خرید صفحه اصلی اخبار - نکاتی که در خرید یخچال های تجاری باید در نظر بگیرید تعمیرات یخچال دوو در اصفهان

اخبار

اخبار شرکت

اخبار صنعت

با پیشرفت تکنولوژی روز، نحوه نگهداری مواد غذایی بهبود یافته و مصرف انرژی بیش از پیش کاهش یافته است، ناگفته نماند که نه تنها برای استفاده مسکونی از یخچال، خرید یخچال تجاری در هنگام خرده فروشی یا خرده فروشی ضروری است. کسب و کار کیترینگ، یکی از مهم ترین وسایل برای فروشگاه های مواد غذایی، رستوران ها، کافه ها، اسنک بارها و آشپزخانه هتل ها برای نگهداری غذا و نوشیدنی در دمای مطلوب است.

 

راهنمای خرید - مواردی که هنگام خرید یخچال تجاری باید در نظر بگیرید

 

انواع مختلفی از یخچال های تجاری در هنگام انتخاب یخچال مناسب برای فروشگاه یا کسب و کار شما وجود دارد، ممکن است مواردی مانند سبک، ابعاد، ظرفیت ذخیره سازی، مواد و غیره در نظر گرفته شود. در زیر چند راهنمای خرید برای مرجع شما آورده شده است. .

 

 

 

انواع یخچال های تجاری

 

یخچال با نمایشگر عمودی

 

یخچال عمودی با درهای شیشه ای برای نمایش اقلام ذخیره شده، و فضای داخلی با نور LED برای نمایش اقلام با دید واضح تر روشن می شود. یک صفحه نور در بالا برای نمایش تبلیغات. یک یخچال درب شیشه ای مناسب برای سوپرمارکت ها یا فروشگاه های رفاه برای نمایش نوشیدنی ها ، تنقلات.

 

یخچال با میز کار

 

یخچال های صفحه ای که برای قرار دادن روی کانتر طراحی شده اند، ظرفیت ذخیره سازی آن بسیار کم است. دارای درب شیشه ای و نور LED داخل آن است که می تواند به عنوان ویترین برای فروش نوشیدنی و غذا استفاده شود. معمولاً برای فروشگاه های رفاهی استفاده می شود. ، کافه ها، رستوران ها و غیره

 

یخچال بار

 

یخچال بار نوعی یخچال نمایشگر نوشیدنی برای قرار گرفتن بر روی و زیر پیشخوان در یک بار یا کلوپ است، ظرفیت بسیار کمی برای نگهداری آبجو یا نوشیدنی مورد نیاز است و با درب شیشه ای شفاف و روشنایی LED در داخل، می تواند کالاها را نمایش دهد. به مشتریان با دید شفاف برای کمک به صاحبان فروشگاه برای افزایش فروش فوری.

 

یخچال دستی

 

یخچال یا فریزر بهترین تجهیزات خنک کننده برای آشپزخانه های تجاری و سایر موسسات پذیرایی با ظرفیت ذخیره سازی زیاد و مصارف سنگین است.این یخچال برای دسترسی آسان در حالت ایستاده طراحی شده است.دارای دوام و سهولت استفاده برای استفاده معمولی است.

 

یخچال زیر پیشخوان

 

یخچال زیر پیشخوان برای رستوران هایی با فضای کوچک یا محدود مناسب است، می توان آن را در زیر پیشخوان یا پیشخوان موجود قرار داد و یا به عنوان یک واحد مستقل از آن استفاده کرد. این نوع یخچال برای خنک کردن وسایل کوچکتر مناسب است.

 

جنس و جنس درب

 

درهای چرخان

 

درهای چرخشی نیز به عنوان درب های لولایی شناخته می شوند که می توانند به طور کامل باز شوند تا ذخیره سازی و بازیابی آسان تر شود، مطمئن شوید که هنگام باز شدن درها فضای کافی برای کار دارید.

 

درهای کشویی

 

درهای کشویی باید دو یا چند قسمتی باشند که به طور کامل باز نمی شوند، برای محیط تجاری که فضای کم یا محدودی دارد عالی است، هنگامی که درها باز می شوند، جریان ترافیک جلوی یخچال را مسدود نمی کند.

 

درب های جامد

 

یخچال با درهای جامد نمی تواند اجناس ذخیره شده را به مشتریان شما نشان دهد، اما بازده انرژی دارد زیرا درها از نظر عایق حرارتی بهتر از درب های شیشه ای عمل می کنند و تمیز کردن آن راحت تر از شیشه است.

 

درب های شیشه ای

 

یخچال‌های با درب‌های شیشه‌ای می‌توانند به مشتریان این امکان را بدهند که محتویات ذخیره‌شده را در هنگام بسته بودن درها ببینند، برای نمایش اقلام عالی است که چشم مشتریان شما را جلب کند، اما به خوبی درب جامد روی عایق حرارتی نیست.