سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک یخچال انتخاب کنیم؟

یک یخچال باید متناسب با موقعیت مکانی، کاربری و تعداد کاربران آن باشد. نمایندگی تعمیر یخچال بکو در اصفهان برای انجام این کار، باید تعدادی ویژگی را داشته باشد. نوع یخچال، تعداد درب، عملکرد، حجم، تهویه سرد، دم کرده، استاتیک، گزینه های راحتی، در اینجا توصیه های ما در مورد انتخاب است.

یخچال ها را ببینید

 

یخچال را می توان تنها مجهز به تبرید یا با عملکرد انجماد نیز انتخاب کرد. این می تواند یک دری، دو دری یا چند دری باشد. از نظر ظرفیت، حداقل 100 لیتر (لیتر) و حداکثر 150 لیتر برای یک نفر توصیه می شود. 50 لیتر برای هر کاربر اضافی مجاز است. سرما می تواند ساکن باشد، برای مدل های سطح پایه، هم زده یا تهویه شده، برای مدل های متوسط ??و بالا. سطح صدا بین 34 تا 42 دسی بل (دسی بل) است. هرچه این مقدار کمتر باشد، یخچال ساکت تر است.

 

     در مورد سطح مصرف برق، باید تا حد امکان کم انتخاب شود. برای فهمیدن این موضوع، باید به کلاس دستگاهی که روی برچسب انرژی آن درج شده است نگاه کنید.

 

کاتالوگ ManoMano را ببینید

یخچال

 

یخچال با توجه به استفاده، تعداد اعضای یک خانواده، غذاهایی که قرار است نگهداری شود و گزینه های راحتی انتخاب می شود. هنگام انتخاب یخچال باید این معیارها را در نظر گرفت. برای تعیین آنها، باید سوالات درستی از خود بپرسید:

 

     چه نوع یخچالی نیاز دارید؟ بسته به نیاز خود، باید از بین چندین نوع یخچال یکی را انتخاب کنید: یخچال کوچک، فشرده با فریزر، یک در، دو در یا ترکیبی، توکار، یخچال آمریکایی و غیره.

     چه غذاهایی را ذخیره کنم؟ بسته به غذاهایی که قصد دارید در یخچال یا انجماد نگهداری کنید، باید حجم مورد نیاز برای هر عملکرد را بر حسب لیتر تعریف کنید.

     کدام فناوری را انتخاب کنیم؟ شما باید بین تهویه، دم کرده یا سرد یکی را انتخاب کنید.

     چند نفر در خانواده هستند؟ تعداد ساکنین خانه تعیین کننده ظرفیتی است که باید برای یخچال در نظر گرفته شود.

     یخچال در معرض چه دمای محیطی قرار می گیرد؟ پاسخ، کلاس آب و هوای یخچال را مشخص می کند، یعنی محدوده دمایی که یخچال می تواند تحمل کند. کلاس آب و هوا و محدوده حداقل حداکثر در درجه سانتیگراد در برگه محصول نشان داده شده است.

     ترجیحات کاربر چیست؟ چندین فضای ذخیره سازی و عملکرد موجود است: چندین کشو، محفظه های خاص، توزیع آب و تکه های یخ و غیره.

     چه زیبایی شناسی برای یخچال؟ کلاسیک، دیزاینر، وینتیج، هر کسی سبک خاص خود را دارد!

 

کاتالوگ ManoMano را ببینید

یخچال

 

انواع مختلفی از یخچال و فریزر وجود دارد که بسته به نیاز شما می توانید از بین آنها انتخاب کنید. شما می توانید بین سایز کوچک یا استاندارد 1 درب، مدل های ترکیبی، یخچال های چند درب، یخچال های آمریکایی و ویترین های یخچال دار انتخاب کنید. بیایید نگاهی دقیق تر به هر یک از احتمالات بیندازیم.

یخچال کوچک

 

با یا بدون فریزر که به آن یخچال بار نیز می گویند، این نوع دستگاه اغلب در اتاق های هتل یافت می شود. همچنین برای استفاده به عنوان یخچال اضافی برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها در تابستان، به عنوان مثال، مناسب است.

یخچال بالا

 

یخچال رومیزی نیز نامیده می شود، این یخچال برای یک آپارتمان کوچک یا استودیو ایده آل است. به راحتی زیر میز کار قرار می گیرد و معمولا فریزر دارد.