سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر یکی از تعمیراتی است که اغلب انجام می دهیم. یخچال و فریزر یک وسیله طبیعی و ضروری در هر خانه دانمارکی است. کالاهای یخچالی و یخ زده بدون خنک شدن مناسب دوام زیادی ندارند.

 

در صورت وقوع حادثه و خرابی یخچال فریزر شما، برای اطلاع از گزینه های تعمیر با ما تماس بگیرید. نمایندگی تعمیرات یخچال در اصفهان

 

در این شرکت، ما تجربه چندین ساله در تعمیر یخچال فریزر داریم، بنابراین هنگام انتخاب ما برای تعمیر یخچال یا فریزر خود می توانید مطمئن باشید.

 

ما به مشتریان تجاری و خصوصی در سراسر یوتلند شمالی از هوبرو، آلبورگ و اسکاگن خدمات ارائه می دهیم. با کلیک بر روی دکمه زیر و یا تماس با شماره 98188989 با ما تماس بگیرید.

 

با ما تماس بگیرید

تعمیر یخچال

آیا ارزش تعمیر یخچال فریزر را دارد؟

اینکه آیا تعمیر یخچال یا فریزر به صرفه است به چند چیز بستگی دارد. اول از همه نقصی که دارد. و البته قیمت جدید هنگامی که با ما تماس می گیرید، ما با این توصیه کمک می کنیم.

با این حال، تجربه ما این است که اغلب تعمیر یخچال فریزر حتی اگر چند سال پشت سر آن باشد، به صرفه است.

 

ما تمامی برندها را تعمیر می کنیم

ما در تعمیر اکثر برندهای موجود در بازار دانمارک تجربه داریم:

تخم مرغ

بوش

بلومبرگ

هوور

متشکرم

نقشه اطلس

باوکنشت

الکترولوکس

گورنجه

واسکو

گرداب

زانوسی

لیست کامل نیست. بنابراین بهترین کار این است که برای اطلاع از تعمیر یخچال فریزر خاص خود با ما تماس بگیرید.

 

ما برای قطعات یدکی 2 سال گارانتی ارائه می دهیم

ما همیشه هنگام تعمیر یخچال فریزر شما از قطعات یدکی اورجینال با قیمت مناسب استفاده می کنیم. و ما همیشه 2 سال گارانتی لوازم یدکی می دهیم.

 

اگر می خواهید خودتان قطعه را تعویض کنید، ما نیز خوشحال می شویم که در مورد قطعه یدکی با قیمت مناسب کمک کنیم. با توافق می توانید قطعات را از ما تحویل بگیرید. به عنوان مثال، این می تواند کشوهای جدیدی برای فریزر شما باشد.

 

زمانی که از ما خدمات سفارش می دهید

هنگامی که با ما تماس می گیرید، از شما اطلاعاتی در مورد یخچال فریزر خود می خواهیم. در صورت نیاز به قطعات یدکی، بهتر است برای تعمیر آماده شوید.

اسم یخچال فریزر خود را می دانید. اما این مدل گاهی اوقات می تواند کمی اذیت کند. بنابراین یک نکته خوب این است که اگر هنوز آن را دارید به رسید خود از زمانی که آن را خریدید نگاه کنید. اگر نمی توانید بفهمید کدام مدل دارید، وقتی با ما تماس بگیرید متوجه می شویم.

 

خدمات در منزل شما

در اکثریت قریب به اتفاق موارد، تعمیر با بازدید از خانه شما تکمیل می شود. نصابان ما کاملاً از ورود به یک خانه شخصی آگاه هستند و مطابق با آن رفتار می کنند.

در چند مورد ما نیز در کارگاه خود تعمیر می کنیم. اما ما به طور جداگانه با شما توافق خواهیم کرد.

 

اگر مجبور به تغییر یا حذف ماشین‌ها باشیم، در صورت لزوم در صورت بروز هرگونه آسیب، مستندات لازم را ارائه می‌کنیم تا بتوانید کاملاً ایمن باشید.